We hebben op dit moment een groot houten tuinhuisje die heel erg aan vervanging toe is. Nu willen er ook niet teveel geld aan uitgeven en mijn man is ook totaal niet handig. Heb op internet wel gekeken naar een iets kleiner tuinhuisje van kunstof of metaal. Maar is het wat? Hout is natuurlijk mooier maar zelf in elkaar bouwen wordt hem zowiezo niet...
Geen ervaring maar wij hebben er om de zelfde redenen ook naar gekeken. Uiteindelijk toch hout genomen, t was allemaal echt niet mooi. Metaal vonden we ook veel herrie maken met dicht doen enzo. En kunststof verkleurd toch wel lees je overal.
Wij hebben een kunstig tuinhuis. Van hetzelfde als die tuinkasten maar dan veel groter ik ben er heel tevreden van. We hebben ook een goedkoop houten staan en dat is echt heel slecht trekt krom en schimmels. We hebben wel een grijs tuinhuis dus je ziet niet dat het verkleurd
Wij hebben een kunststof schuurtje van Keter (naast onze gewone houten schuur waar de fietsen ed in staan) Zie link. We zijn er superblij mee. Waterdicht, lange levensduur en gemaakt van degelijk materiaal. https://www.azalp.nl/keter-17199514-manor-pent-64-6x4.htm?gclid=Cj0KCQjw_ODWBRCTARIsAE2_EvVy3QW3xGwUTpnHU7J90XaYjkldYdWPhdzhfZTPQn8im3J3bQgjOtsaAp7AEALw_wcB
Ja, zoiets zat ik ook aan te denken. Zijn niet zo duur en als het tegenvalt dan maar volgend jaar een houten laten zetten was mijn gedachte... Moet wel 1 fiets in kunnen,wat tuingereedschap en eventueel een grasmaaier. We hebben namelijk een carport met een hek ervoor dus kinderspul enz.. kan daar ook terecht. En natuurlijk een kwestie van niet teveel rommel verzamelen