Hallo dames, Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Ik heb al ruim 1,5 week steken in mijn onderbuik. Ik heb al 2 kv testen gedaan die na aflees tijd een tuur streep krijgen. Ik ben sinds de bevalling 13 maanden geleden nog niet ongi geweest dus weet niet goed als dit nu een aankomende menstruatie is of toch zwanger. Ik ben ook zo moe kan wel de hele dag slapen. Ik lees meerdere dingen dat de kv testen in droog strepen hebben? Iemand hier ervaring mee? Weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet.
Tuur na afleestijd is negatief. Misschien bij de huisarts je bloed laten testen op vitamine gebrek (vooral D en ijzer). Toen ik zo moe en futloos was had ik een groot vitamine D tekort.
Nou ik vind het allemaal zo toevallig dat dit uitgerekend nu is. Ongeveer 2 weken geleden hebben we gemeenschap gehad. Vandaar dat ik het allemaal wat vreemd vind.
Ik heb begrepen dat het streepje na 5 min wel donkerder kan worden en dat het dan nog wel positief is, maar als er helemaal geen streepje verschijnt binnen 5 min en daarna pas een tuur streepje zou ik denken negatief. Anders over 2 dagen nogmaals testen?
Lees de laatste tijd vaak dat kv er lang over doet om te drogen . Zou zelf nieuwe testjes halen en morgenochtend nog eens proberen.
Euhm heb eerlijk gezegd niet oe klok gekeken een uurtje ofzo? Maar toen waren de testen al zo heb achteraf pas een foto gemaakt.
Ja had het al gelezen, heb dit in onze tijd toen we druk bezig waren zeg maar, nooit gehad. En toen heb ik er heel wat versleten.
Ik zie wel wat op je testen, mijn negatieve bleven ook na die tijd spierwit, dus zou gewoon ff door testen.
Thx. Ja ik zie ook teveel haha die 2de is nu een stuk donkerder nu het licht is binnen. Zelfs mijn partner zegt dat hij het goed ziet en die zegt dat normaal niet snel. Ik krijg het er warm van. Ga er niet van uit dat het zo is. Maar als ik dan terug lees in het dagboek denk ik Oh ja zo was het gevoel toen ook allemaal. Net alsof mijn menstruatie er is. Maar durf niet zo goed te hopen, aangezien het de vorige keer met hulp is gegaan. Doen wij ook weer eens wat haha. Ik heb nog een met indicator hier liggen.
Ja wij ook, duurt te lang dat het morgen is. Heb al de hele avond steken in mijn liezen. Kan het gewoon allemaal niet plaatsen wat gaande is
Ik zie erg vaag een streepje. Maar dit had ik zelf vorig jaar ook. En toen bleek ik wel zwanger. Het streepje kwam toen pas na 15 min en werd daarna weer iets lichter. Maar ik ben toen door blijven testen en ze liepen op. Maar ik heb helaas ook vaak gehad met de kv 2v5 dat er na de afleestijd een vaag streepje komt die t zelfde was als die van een jaar geleden maar waarbij ik toch echt niet zwanger was. Dus om eerlijk te zijn zou ik niet meer na de afleestijd kijken. Dan heb je gewoon meer zekerheid want als je zwanger bent komt hij de dagen daarna wel duidelijk binnen de afleestijd. Ik hoop dat ze oplopen
Misschien reageert ie op een eventuele eisprong? Dat verklaart ook die steken in de lies? Al hoop ik voor je dat je testjes oplopen en het een zwangerschap is!
Vanmorgen was de test negatief oftewel spierwit. Hoe die andere testen een roze streep kregen is mij een raadsel. Zondag avond bij het naar bed gaan een enorme steek in mijn onderbuik gevoeld hield ongeveer een half uur aan en gisteravond dan die steken in de liezen. Misschien dan toch een eisprong geweest? Geen idee het zou het dan wel allemaal een beetje verklaren. We wachten maar weer eens 2 weken af. Ik kan alleen die menstruatie steken van te voren niet plaatsen een dikke week was dat al aan de gang. Bedankt voor de bemoedigde woorden 😀