Ervaringen labret piercing

Discussie in 'De lounge' gestart door allwoman, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik heb er één gehad, ooit in een ver verleden. Bij mij beschadigde het mijn tandvlees. Hij kwam tegen het tandvlees van één van mijn ondertanden en dat tandvlees trok zich helemaal terug naar onderen. Geen gezicht en de tandarts raadde me ook aan om hem eruit te halen. Het duurde echt heeeeeeeel lang voor dat tandvlees weer op zijn plek zat.
    Van het litteken zie ik eigenlijk weinig omdat de piercing echt in de overgang van mijn kin naar mijn lip zat. Ik voel aan de binnenkant nog wel waar de piercing gezeten heeft.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik weet niet of t gezegd is al, maar ik raad je wel aan om een plastic staafje te nemen..
    Als je een ijzere ofzo neemt beschadigt het je tanden en tandvlees. Bij mij is er een stuk tandvlees weg omdat ik heel lang met een chirugische stale iets heb gelopen.

Succes!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Sorrie ben er niet zo in thuis maar wat is een Labret piercing?

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    dat is een staafje of ringetje net onder je lip.

als het raar loopt zet ik hem zaterdag;)
    Gisteravond is de oma van mijn man overleden en maandag hebben we begravenis...zit beetje te dubben of ik dat wel kan "maken"

5. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ik heb er 2 gehad onder elkaar en ze zijn nu 2 jaar uitgehaald en je ziet het nog altijd.
    mijn tandvlees ook een beetje weg door die piercings.

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ah oke, ik dacht zo'n piercing die schuin bij je bovenlip zit.. maar dus een piercing in je onderlip.

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ja een klein knopje in het midden vlak onder mijn onderlip.

wat jij bedoeld heet madonna geloof ik;)

8. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik heb hem ook gehad..

Was er wel tevreden mee, pijn viel ook zeer mee en genas inderdaad vrij snel.

Reden waarom ik 'm d'r uit heb gehaald is omdat ik door de piercing tandvleesterugtrekking heb gekregen.. Het tandvlees waar de piercing steeds tegenaanschoof is dus terug getrokken, maar komt ook niet meer terug. :( Dit met als gevolg dat het nu heel gevoelig en pijnlijk is geworden.. Niet echt prettig.

Als ik jou was zou ik daarom voor de zekerheid ook maar iets van een klein bolletje nemen aan de achterkant i.p.v het platte achterkantje. Geloof me; Het is echt geen pretje als dat verrekte tandvlees terug gaat trekken!!

Ik heb ook jarenlang een tongpiercing gehad, maar nadat er een stukje kies was afgebroken nadat ik per ongeluk op m'n piercing beet terwijl ik een stukje stokbrood at heb ik 'm er meteen uitgehaald. ;)

Zit me ook niet mee :p

Deel Deze Pagina