Hier giert de wind om het huis, we zijn laatst verhuisd en wonen nu aan een dijk met achter de dijk het kanaal heerlijk wonen vrij aan de achterkant maar nu waait het voor het eerst flink en de wind giert echt om het blok heen onze kleine man slaapt aan de achterkant dus aan de dijk kant het is heerlijk behaaglijk op zijn kamertje ben even wezen kijken en hij slaapt als een blok al vanaf een uurtje of 11 vanmorgen, nu was hij vroeg op en zijn lekker even wezen fietsen vanmorgen maar hij heeft een kaasstengel op in plaats van een boterham en een beker melk en hij ligt compleet in coma ikzelf vindt het een fijn geluid die wind die zo tekeer gaat en heb het idee hij ook hij slaapt nooit zo vast hebben jullie kindjes dit ook?
Nou. Wil de gode niet verzoeken hhaa maar dochterlief ligt ook nog te tukken. Gelukkig de laatste week begint ze haar middag dutje wat langer te maken kan me lol niet op hier haha begin me zo waar te vervelen. Haha en het huishouden kan ik niet doen dan is ze zo wakker hihi.
ik maak me ook totaal geen zorgen heb nu even lekker de tijd voor mezelf heb de box de kamer uit gegooid en het eten al klaar gemaakt nu even op de computer
ik heb hier hetzelfde lief heeft nachtdienst gehad en zondag voor 2 dagen gewerkt. eerst van 7 tot 2 en toen van 10 tot 6. hij slaapt nu ook nog . ik kan ook niet wassen ofzo. hij moet vandaag van 6 tot 6 dus ik laat hem nog maar ff lekker slapen.vandaag maar een luie huisvrouwen dag dan.
mijn ouders wonen ook op de open ruimte, in de buurt van het ijsselmeer. Daar wil het ook flink waaien. En misschien toeval, maar zowel de overgang van 2 naar 1 nachtfles, en die van 1 naar doorslapen heeft hij daar gemaakt. (met 7 en 12 weken) Deels door alle indrukken van een weekend weg, maar ik denk dat de frisse lucht/wind zeker helpt.