Ervaringen langer doorstimuleren IVF/ICSI ivm ongelijkmatige groei

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Daydreamer89, 23 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamer89

    Daydreamer89 Bekend lid

    12 mrt 2023
    565
    534
    93
    Vrouw
    Hoi!

    Zijn hier mensen die na stimulatie een aantal grotere follikels hadden en daarnaast wat kleinere? Was het plan toen om de trigger te doen voor de grotere of om door te stimuleren voor de kleinere? Zijn die uiteindelijk 'bijgetrokken'? Of heeft het geleid tot het afbreken van de poging?

    Ik ben benieuwd want ik hoorde vanochtend dat er na 9 dagen stimuleren (lang schema met decapeptyl en meriofert) 3 follikels zijn van ~17mm en de rest kleiner, het plan is nu nog een paar dagen doorprikken en hopen dat er nog een stuk of 6 groter groeien (en dat die 3 niet verloren gaan...) :rolleyes:. Ik merk dat ik een beetje (figuurlijke) buikpijn ervan heb, maar misschien maak ik me druk om niks en doen de hormonen lekker hun werk op de emoties :roflmao:
     
  2. Lisanessen

    25 jul 2022
    87
    21
    8
    Vrouw
    Ik had ook ongelijkmatige groei van follikels, 2 waren er ook richting de 18mm en de rest kleiner. Ze hebben toen doorgestimuleerd met de kans op "overrijp" worden van die 2. Dan zou de eicel erin niet bruikbaar kunnen zijn. Uiteindelijk was bij de laatste meting de ene 24 mm en die andere grote bleef hangen. De rest is inderdaad mooi doorgegroeid. Was in mijn geval een goede keuze geweest.
     
  3. Daydreamer89

    Daydreamer89 Bekend lid

    12 mrt 2023
    565
    534
    93
    Vrouw
    Dank voor je reactie, mooi dat het een goede keuze was toen. Ik hoop dat het er hier vrijdag ook beter uit ziet.
    Succes met de volgende poging! :thumup:
     
  4. Lisanessen

    25 jul 2022
    87
    21
    8
    Vrouw
    Ik ben benieuwd!
     

Deel Deze Pagina