Landal met luxe huisjes, mooi zwembad en leuke omgeving

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bernie, 15 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Dat is het eigenlijk! Na De Sluftervallei, Hof van Saksen en Landal Ouddorp zijn we nogal verwend geraakt. Voor een last minute vakantie ben ik nu aan het rondkijken. Het zwembad van Rabbit Hill en de omgeving trekt me bijvoorbeeld aan, maar de huisjes lijken me veel kleiner/ouder dan wat we gewend zijn. Heeft er iemand anders nog leuke suggesties? We gaan in de winter, dus liefst bij een stad waar een en ander te doen is!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Wij gaan naar Mooi Zutendaal. Vlakbij Maastricht, erg mooie stad. Je hebt daar luxe huisjes.

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik heb geen ervaring met de andere parken die je noemt, maar wel met Rabbit Hil. Wij vonden dat erg leuk. Misschien kun je ook eens kijken bij Katjeskelder in Oosterhout. Dan zit je in de buurt van de Efteling, een pannenkoekenrestaurant (Den Hout), dierentuinen (Beekse Bergen, de Aarde, de Oliemeulen), musea (Natuurmuseum Brabant), de bossen, de steden Breda en Tilburg, bioscoop (Hollywoud in Almkerk + Pathé/Kinepolis Breda).

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    Katjes kelder was in mijn beleving geen luxe park, ook de huisjes waren vies donker en oude meubels.

Landal parken hebben eigenlijk geen subtropische zwemparadijzen zoals centerparcs, het vennenbos heeft dat wel, maar de huisjes zijn daar weer niet zo modern.
    Rabbit hill is wel echt een leuk park, klein maar fijn zwembad voor peuters/kleuters. Leuke binnenspeeltuin en buitenspeeltuin.De huisjes zijn netjes en gemoderniseerd, de 4 persoonshuisjes zijn inderdaad wat klein, maar heel functioneel ingericht.

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Oh nee, niet de Katjeskelder hoor! Het Landalpark(je) in Valkenburg heeft hele mooie huisjes, hele leuke omgeving. En onwijs mooi versierd in december. Valkenburg en Maastricht. Maar het zwembad weet ik niet.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Nee idd niet de katjeskelder. Echt vreselijk.

7. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Geen idee. Ik ben zelf nooit in Katjeskelder geweest, maar ik doelde op de ligging.

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Wij willen alleen nog maar naar Hof van Saksen of Land van Bartje. Zijn nogal verwend geraakt...

9. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Dan is de leistert ook iets voor jullie. Is een onafhankelijk park en vergelijkbaar met die jij noemt!

Wij zijn in oktober bij hof van saksen geweest (voor de 2e keer toen)
    We gaan in mei naar de leistert (dat wordt dan de 2e keer) en vd zomer naar land van bartje (1e keer) ben erg benieuwd!

Rabbit hill is ook mooi park en mooie huisjes! Vind alleen t zwembad helemaal niets. Mijn dochter wilt graag grote glijbaan

mol81 vindt dit leuk.
  10. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Landal Nieuwvliet bad heeft luxe huisjes. In de omgeving heb je bv Sluis maar nu valt er denk ik niet zo veel te beleven in Zeeland.

11. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Landal Winterberg. Prachtige huizen, mooie omgeving en een centerparcs om de hoek voor het zwembad:thumup:

Deel Deze Pagina