Dat is het eigenlijk! Na De Sluftervallei, Hof van Saksen en Landal Ouddorp zijn we nogal verwend geraakt. Voor een last minute vakantie ben ik nu aan het rondkijken. Het zwembad van Rabbit Hill en de omgeving trekt me bijvoorbeeld aan, maar de huisjes lijken me veel kleiner/ouder dan wat we gewend zijn. Heeft er iemand anders nog leuke suggesties? We gaan in de winter, dus liefst bij een stad waar een en ander te doen is!
Ik heb geen ervaring met de andere parken die je noemt, maar wel met Rabbit Hil. Wij vonden dat erg leuk. Misschien kun je ook eens kijken bij Katjeskelder in Oosterhout. Dan zit je in de buurt van de Efteling, een pannenkoekenrestaurant (Den Hout), dierentuinen (Beekse Bergen, de Aarde, de Oliemeulen), musea (Natuurmuseum Brabant), de bossen, de steden Breda en Tilburg, bioscoop (Hollywoud in Almkerk + Pathé/Kinepolis Breda).
Katjes kelder was in mijn beleving geen luxe park, ook de huisjes waren vies donker en oude meubels. Landal parken hebben eigenlijk geen subtropische zwemparadijzen zoals centerparcs, het vennenbos heeft dat wel, maar de huisjes zijn daar weer niet zo modern. Rabbit hill is wel echt een leuk park, klein maar fijn zwembad voor peuters/kleuters. Leuke binnenspeeltuin en buitenspeeltuin.De huisjes zijn netjes en gemoderniseerd, de 4 persoonshuisjes zijn inderdaad wat klein, maar heel functioneel ingericht.
Oh nee, niet de Katjeskelder hoor! Het Landalpark(je) in Valkenburg heeft hele mooie huisjes, hele leuke omgeving. En onwijs mooi versierd in december. Valkenburg en Maastricht. Maar het zwembad weet ik niet.
Dan is de leistert ook iets voor jullie. Is een onafhankelijk park en vergelijkbaar met die jij noemt! Wij zijn in oktober bij hof van saksen geweest (voor de 2e keer toen) We gaan in mei naar de leistert (dat wordt dan de 2e keer) en vd zomer naar land van bartje (1e keer) ben erg benieuwd! Rabbit hill is ook mooi park en mooie huisjes! Vind alleen t zwembad helemaal niets. Mijn dochter wilt graag grote glijbaan
Landal Nieuwvliet bad heeft luxe huisjes. In de omgeving heb je bv Sluis maar nu valt er denk ik niet zo veel te beleven in Zeeland.