Ik zit er ook aan te denken om de luxe set te kopen voor mijn zoontje (hij is 3 jaar) Dit is de goedkoopste die ik gevonden heb ThysToys.nl Speelgoed voor iedereen!
Goede tip! Ik zat ook net te zoeken, haha. Voor wie liever in een echte winkel koopt, zou Top1Toys kunnen proberen, als je die in de buurt hebt. Daar is de adviesprijs 69,99, maar er staat bij dat je in de winkel moet informeren of hij voorradig is. Overigens staat hij op de site van Top1Toys Zeist dat hij 74,90 kost. Nog niet duur hoor, maar blijkbaar houdt niet elk filiaal zich aan die adviesprijzen! Bij InterToys staat hij voor 89,99 in het speelgoedboek, maar voor 79,99. (Alleen staat daar weer bij dat hij niet meer online te krijgen is.) Het loont dus hoe dan ook de moeite om rond te kijken!
Lego Duplo luxe treinset 5609 : Schmets Toys Alweer de goedkoopste o correctie: bij de ander is de verzendkosten gratis dus ben je daar alsnog goedkoper uit.
Hier juist een zoontje (3,5) dat (sinds kort) wel veel met duplo speelt maar nooit met zijn duplo trein.
Mijn zoon vind hem super! hij heeft hem gekregen voor zijn dere verjaardag en zijn broer van bijna zes speelt graag mee
Bij ToyChamp krijg je er trouwens ook nog een gratis doos duplostenen of legostenen bij. (Gewoon zo'n basisset met alleen blokjes.) Ze zitten niet op zo heel veel plekken, maar als je er één in de buurt hebt, is het dus wel de moeite. En nog een tip, ga niet op de fiets om hem te halen... Het is een vrij grote doos, ontdekte mijn man toen hij op de fiets vanuit zijn werk (Met laptoptas en schooltas) even langs de speelgoedwinkel ging. Hij is dus uiteindelijk met de fiets aan de hand naar huis gegaan, de bikkel.
Dochterlief heeft hem gisteren voor haar 2e verjaardag gekregen (kleine set + brug, leuke combi aanbieding bij Bol.com). Ze is er helemaal blij mee, ze zit afwisselend bij haar Ikea keukentje en trein, verder is niets interessant meer .