Hoi hoi, Ik wil graag een topic strarten voor dames zoals ik die midden 30 zijn en dmv donor (hopelijk)zwanger gaan worden. Dit hoort toch ook onder vruchtbaarheidsbehandeling? Ik heb nogal een onsuccesvol liefdesleven gehad met de nodige tegenslagen, daar wil ik niet te veel over uitwijden, maar leuk was het niet. Nu ben ik midden 30 (klinkt zo lekker om 30 te zeggen haha) en voel al een tijdje als ik nu niks doe, ik straks zeker geen kinderen heb. Ik heb een donor gevonden en vind het mega spannend om straks te beginnen met zelfinseminatie. Ik zou eigenlijk voor KID gaan, maar alsof het me gegund is, heb ik nu iemand gevonden die mij wil helpen. Dus ipv 1-2 jaar wachten, gaan we na O&N beginnen. Echt OMG. Ik zou het leuk vinden als er dames zijn die reageren hoe en of ze met zelfinseminatie zwanger zijn geworden. Groetjes Piefje
Hey hoi, Ben helaas nog niet zwanger en kan je dus geen advies geven. Ben juist zelf op zoek naar informatie. Vraag me bijvoorbeeld af waneer je het beste kunt insemineren na een positieve ovulatietest. Mijn vriend en ik willen onze donor niet teveel belasten en dus maar om 1 donatie per cyclus vragen. Als ik in de ochtend positief test dan zal ik hem voor dezelfde avond vragen. Maar wat nou als het in de avond pas positief is? Ik wens je iig vast succes!
dreamer een eitje springt 24-48 uur na een positieve ovulatie test dus als je ovulatie test savonds positief is kan je hem gewoon de volgende dag laten komen.
@Chann1992: dank je. Heb er jaren over gedaan om dit te durven. @Dreamer82: ik weet niet precies wanneer je moet insemineren als je ovuleert, maar daarvoor ga ik de sensitest ovulatietesten gebruiken. Zit handleiding bij Ik heb 2 verschillende technieken gelezen mbt "de zwemmertjes" ook op deze site overigens. Sommige inseminiren direct en anderen laten het goedje eerst vervloeien. Dat laatste houd in even 10-15 minuten warm houden op lichaamstemperatuur en daarna insemineren. Maar enkele succesverhalen waren met direct insemineren. Dat vervloeien zou makkelijker in het spuitje gaan. Maar dat spreken degene die direct insemineren tegen. Dus persoonlijkga ik voor zsm insemineren zodra de donor "de zwemmertjes" heeft gedeponeerd
@denanja dank voor je reactie! @piefje ik heb de testen van zwanger en kids. Zijn prima en niet duur! Mijn vriend en ik hebben zelf al eens uitgetest wat beter werkt en ik vond laten vervloeien handiger. Bovendien schijnt het dan beter bij je naar binnen te kunnen zwemmen. Ik zou dus zelf voor die methode gaan. Maar bovendien hebben wij geen keuze omdat de donor een potje bij ons af zal leveren en hij niet onze buurman is
Hoi ik ben 35 en ga in jan van start met zelfinseminatie via n donor , vind hèt wel heel spannend maar heb n donor met ervaring van bam moeders dus gaat super goed komen
Hier ook eind vorig jaar na lang overwegen besloten om er alleen voor te gaan. In september gestopt met de pil, hierna voelde ik mijn eisprong en ben ik mbv een donor en zelfinseminatie gelijk zwanger geraakt. Maar 1 poging gedaan... Ik had in de ochtend een pos ovulatietest en de volgende ochtend is de donor gekomen. Was natuurlijk superblij!! Helaas bij 6 weken zwangerschap op 28/11 een miskraam gehad, wat had dat een impact! Enorm verdrietig! Zaterdag weer een positieve ovulatietest helaas was de donor nu niet beschikbaar dus moet weer even geduld hebben. Veel succes! Hopelijk zijn we snel zwanger!
Alle bammers heel veel succes knap dat jullie er alleen voor gaan! Hopelijk is het snel raak bij jullie!