Hoelang blijven liggen na klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beccie88, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beccie88

Beccie88 Lid

21 aug 2012
    41
    0
    6
    Hallo

Ik heb een vraag.
    Na het klussen blijf ik altijd zeker 10 minuutjes liggen.
    Maar dan nog als ik op sta loopt het er uit
    Is dit erg is het zaad dan wel binnen of loopt da er ook uit?
    Misschien nog langer blijven liggen

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Wat er uitloopt is vooral vocht. Het zaad is dan al onderweg. 10/15 min. blijven liggen is lang genoeg. Evt. klaarkomen is blijkbaar ook goed (zuigt het zaad op).

3. Beccie88

Beccie88 Lid

21 aug 2012
    41
    0
    6
    Hey
    Oké drankje heb gister duidelijk me eitje gevoelt en die dag daar voor geklust gister waren we alle bij echt te moe en vanaaf heb ik avond dienst dus hoop dat het genoeg was.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Er zijn dan al genoeg zaadjes naar binnen,dus dat maakt niet uit.
    Ik deed meestal gewoon afvegen en vervolgens een boxer van mijn man aan,dan had het nog even "tijd" hahahaha.
    (de dag erna natuurlijk douchen)

5. Beccie88

Beccie88 Lid

21 aug 2012
    41
    0
    6
    Hey
    Ik hoop het vorige ronden geen eisprong gevoelt voel het altijd alleen links dus hoop dat we deze maand geluk hebben

6. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Schijnt flauwekul te zijn om te blijven liggen na de sex...
    Wat binnen zit zit binnen, de rest glijd er toch wel uit...

7. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Ik heb ook gehoord dat het flauwekul is, maar toch moest ik bij iedere IUI poging 15 minuten met mijn benen ''in de steigers'' blijven liggen. Wel met een handdoek over mijn ingang gelukkig.. Volgens de arts hebben de zaadcellen dat even rustig de tijd om richting eileiders te gaan.

Wat eruit loopt is inderdaad spermavocht, de zaadcellen zijn overgezwommen in het slijmvlies bij je baarmoedermond en via dat slijm gaan ze richting eileiders. Als het goed is, is je baarmoedermond toegankelijk rond je eisprong, wat wil zeggen dat je slijm dunner en wateriger is, zodat er beter gezwommen kan worden.

Bij mij dus niet (cervix factor) vandaar bij mij IUI.

Succes!!

Groetjes Patricia

8. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hey,
    Dat is dan ook weer anders... Als je aan het "proberen" bent of je zit in de MM... Dan zou ik ook alles doen wat me gezegd wordt...
    En misschien moet het dan ook echt omdat je dan die behandelingen krijgt. Maar als je gewoon net bent begonnen en lekker van elkaar geniet lijkt me het niet nodig om gelijk 15 minuten met je benen in de lucht te zitten hoor...

9. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Toevallig vorige week over gehad met een vriendin die bij afdeling gyn werkt in het ziekenhuis. Of je gaat liggen, op de kop etc is allemaal flauwekul! Helpt niet om sneller zwanger te worden.
    Succes

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    maar bijv gelijk douchen is dan weer niet handig, toch?

ik blijf vaak ook even liggen, of soms 's avonds doe ik gewoon onderbroek met maandverbandje in en blijf lekker in bed :) maar of het uitmaakt, geen idee.. blijkbaar niet dus ;)

succes, hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

11. Beccie88

Beccie88 Lid

21 aug 2012
    41
    0
    6
    Hey

Dank jullie voor je reactie.
    Ik hoop het ook dat het deze keer raak is maar we zullen afwachten

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als het goed is ,merk je wle verschil in terugloop" tussen echt vruchtbare dagen en minder vruchtbare dagen. Als ik niet vruchtbaar ben en ik blijf even liggen dan komt het erna alsnog met een treinvaart weer uit :D. Maar ben ik vruchtbaar loopt er wel minder terug. Misschien dat het dan direct de baarmoeder in spuit ofzo haha. Al zal dat wel niet kunnen, maar het valt wel op. Het was ook een vraag die ik moest beantwoord bij de gyn. Wat ook kan is dat het sperma dan aan het vruchtbare slijm blijft "kleven" en daarom minder terugloopt ofzo. Ik noem maar wat hoor. Is leuk om eens te testen. Ik ben om eens na te gaan bewust een keer blijven liggen tijdens niet vruchtbare dagen.

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ik ga altijd meteen na het klussen naar de wc. Vind het zo vies aanvoelen als ik nog vanalles eruit voel gaan zeg maar...
    En tjah, op de wc komt er dan inderdaad vanalles uit!
    Maar ben vorige keer toch zwanger geworden.
    Ach, het vind zijn weg wel is mij altijd verteld!! :D

Deel Deze Pagina