Hoi Meiden, Ik heb PCOS in extreme mate, en spuit hormonen om een eisprong op te wekken. Ik zit nu op cd. 21 en mijn eitje is nog maar 1.3 cm Op die manier blijf ik steeds aan het ophogen van hormonen. Mijn eierstokken zijn 8 cm, i.p.v. de normale 2 a 3 cm, door de enorme hoeveelheid eiblaasjes die ik heb. Nu heeft de gyn vanmorgen voorgesteld om na deze ronde, wanneer deze niet lukt, een LEO operatie te doen. Zijn er hier meiden die dit hebben ondergaan? wat kan ik dan verwachten? Ik ben erg benieuwd! Liefs Vlinderr
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/328014-1988-and-zwanger-worden-zijn-55.html Ergens in het midden op die pagina zie je een verslagje van mij staan Er zijn trouwens meerdere topics over geweest dus denk dat je ook even kan terug bladeren in de topics, dan vindt je er vast meer. Heel veel succes!
Ik heb 6 jaar geleden een kijkoperatie gehad en toen heeft de gyn gelijk een hsg gedaan en een LEO behandeling. Bij mij heeft het toen geen effect gehad, maar het was te proberen. Er zijn verhalen waarbij het wel nut had. Heel veel succes meid!
Oke thx meiden. Ik zal nog ff door de topics heen bladeren. HSG heb ik twee jaar geleden gehad, was alles toen in orde.