mijn zoon heeft een samsung galaxy gio. hij heeft een google account aangemaakt en om de telefoon te ontgrendelen moet je een patroon tekenen. nu heeft mijn zoon van zeven allerlei patronen zitten tekenen, maar alleen niet de goede......... de telefoon is dus geblokkeerd en kan alleen ontgrendeld worden door het google account en wachtwoord in te geven. mijn oudste zoon weet dit helaas niet meer, dus de telefoon kan nu niet gebruikt worden. weet iemand hoe dit probleem opgelost kan worden? zouden we hiermee naar de belcompany kunnen gaan (daar hebben we het toestel afgelopen juli gekocht)?
ik zou ff terug gaan naar de winkel met de aankoop bon of een bank afschrift waar de telefoon af gehaald is. dan zullen ze je wel verder helpen. s6 er mee.
O dat is wel vaag... idd miss dat de telefoon winkel je toestel kan resetten ofzo... wel ben je dan wss alles kwijt... Ze kunnen het ook niet te makkellijk maken natuurlijk ivm als je je toestel verliest enzo.
ik hoop dat dat idd mogelijk is, want mijn zoon heeft er zelf hard voor gespaard en dan is ruim 100 euro een hoop geld! leuk zo'n klein broertje.......:x
weet je zoon wel nog het googleaccount adres? Vaak is die gekoppeld aan een ander emailadres om daarmee je ww op te vragen
nee, dat is juist het probleem. zijn hotmailadres weten we wel, maar dat schijnt dus anders te zijn dan je google accountadres. zodoende kunnen we dus ook niet via de pc zijn ww opvragen.
Ik werk zelf in de telecom, en als je je patroon h Verkeerd in hebt getoets en je gemaild niet meer weet wordt het lastig. Je kunt via de pc naar gmail gaan en daar je wachtwoord op vragen en kijken of dat werkt.. Anders kan de winkel hem resetten(wat vaak niet helpt bij dit probleem) en zal hij opgestuurd moeten worden.. Tip, laat je zoon er geen patroon meer opzetten tenzij jij hem hebt opgeschreven ofzo.. Wij krijgen ze vaak zat binnen en als ze opgestuurd moeten worden kost dit vaak geld.. Best wel zonde.. Hoop dat het lukt!!
bedankt voor je reactie, al is het niet hoopgevend. ik had inderdaad gehoopt dat de telefoon ge-reset kon worden in de winkel. als het wel lukt, komt er zeker geen patroon meer op! ik heb nl ook weleens een telefoon gehad waarbij ik de pincode te vaak verkeerd had, maar dan kun je er altijd nog in met de pukcode. daar hebben we nu alleen niks aan
helaas lukte het resetten in de winkel niet en is de telefoon opgestuurd. de mevrouw van de belcompany dacht dat het wel binnen de garantie valt. nu maar hopen dat het gaat lukken!