Ik ben op zoek naar meiden met liposuctie ervaringen. Ik ben behoorlijk wat kilo's kwijtgeraakt, maar mijn lovehandles raak ik niet kwijt Heb een buikje overgehouden naar de bevallingen, maar dat vind ik niet erg. Alleen erger ik me mateloos aan de lovehandles. Ik wil nog 3 kg kwijt en ik denk dat alle vet daarin zit. Wellicht zijn er hier meiden met ervaringen.
Ik heb het 2 jaar geleden in België laten doen. Ben heel blij met het resultaat. Ik heb het volgende laten doen; dijen, binnenkant bovenbenen, lovehandles en onderbuik. Er is "maar" 1,5 kg weggehaald maar het resultaat in centimeters is geweldig. Ik lees wel dat je veel bent afgevallen, is het niet voornamelijk vel wat er over is ipv vet? Dan is liposuctie niet de oplossing en wordt het resultaat niet mooi. Laat je goed voorlichten en ga naar een goeie arts. Ik had zelf geen overgewicht (ook nooit gehad) dus mijn vel was redelijk strak en had de capaciteit om de nieuwe vormen zeg maar aan te nemen waardoor het resultaat mooi wordt. Mijn moeder wilde bijvoorbeeld ook, maar de arts raadde het haar af ivm het losse vel (redelijk wat afgevallen). Zij heeft het dus niet gedaan en moet verder sparen voor een buikwandcorrectie. Je kunt bij liposuctie beter erna afvallen dan ervoor, althans, dat werd mij verteld.
Dank je voor je reactie. Nee het is geen vel wat over is. Dat heb ik gelukkig nog wel strak getraind. Het is echt vet, huid is strak alleen dus nog een rol(letje) Ik lees overal verschillende verhalen dus ik was benieuwd naar de voor-/ en nadelen.