Had vanmiddag toch wel een schaammomentje hier in de stad toen ik tegen mijn jongste zei dat ik nog in die winkel moest zijn en ik hoor een 'waaaaat' naast me. "Ja, of je worst lust!", gooide ik er uit. Maar goed, ik dacht dat niemand me hier kon verstaan. Wat deden nou net die verdwaalde nederlanders daar. Zucht.
Oh dat heb ik ook wel eens gezegd Antwoord daarop was: "wanneer mag ik dan worst, mama,?" Ik heb 1 keer een schaam moment gehad. Vriend was die dag aan het klussen in huis, en het woord shit wil dan nog wel eens opdoemen. Later die dag lopen we in de Ikea en mijn dochter zingt op de melodie van Altijd is Kortjakje ziek "shit shit shit"....
hahaha hier bij een stille tocht van een net overleden hotel eigenaar waar ze de kist op een soort wagentje door de straten duwden waar we op vakantie waren zei ze: doei doei!!!! en bleef dat herhalen tot ze weg waren. ok, kan ze niets aan doen, maar was wel ff raar. gelukkig herhaald ze bepaalde woorden 'nog' niet haha, moet er wel meer op letten geloof ik