vrouwen met mannen op zee/off shore..wat in huis doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door missblueeye, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missblueeye

missblueeye Actief lid

3 jan 2009
    118
    0
    0
    Ik vroeg me af wat normaal is om te verwachten qua huishoudelijke taken/ verzorgen van de kinderen. Hij is 2 weken off shore en werkt dan 14 dagen aan 1 stuk door. Ik ben gewoon thuis bij de kinderen( 1 van 7 maanden en 1 van 5 jaar, die van 5 is niet zijn biologische) en werk zelf 3 hele dagen in de week.Ik vind dat hij te weinig in de huishouding doet en leeft alsof ie alleen is, hij heeft in het weekend tot half 5 op zn bed gelegen en zondags tot half 3, nadat ik al een paar x gevraagd had of hij uit bed wilde komen om daarna vervolgens doodleuk voetbal in de kroeg te willen kijken, dit is wel 1 x voorgekomen maar hij blijft regelmatig nog uren liggen terwijl hij mij dat nooit eens gunt. Ben ik een zeikerd?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nee helemaal niet..

Mijn man is ook offshore en als hij thuis is draait hij gewoon mee en staat dus elke ochtend mee op...helpt daar waar ik het wil en in het weekend ook.

Hij is 30 dagen op en 30 dagen af...meestal

3. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

mijn man zit vaak in de kost maar op de momenten dat hij thuis is draait hij gewoon mee in het huishouden en doe net zoveel of nog meer dan ik

4. mumija

mumija Niet meer actief

Nee je bent absoluut geen zeikerd, maar je man is een beetje egoïstisch.
    Hij denkt nog in de ik-vorm, en dat heeft de mijne ook lang gedaan maar dat is op de lange termijn nog aardig goed gekomen haha.

Ik vind het echt belachelijk dat ie zo lang op bed blijft liggen!
    En zijn kinderen dan? Hij heeft verantwoordelijkheden hoor!
    Hup gordijnen open en ondertussen je plannen voor de dag mededelen.
    En gericht opdrachten geven. "Schat, wil jij ...even doen? "Of; "Als jij nu zovast ...doet..".

5. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Nee, ik vind dat je niet te hoge eisen stelt! Hij hoeft heus niet alles te doen lijkt me, maar een beetje helpen.... t is niet vakantie, en jij doet ook alles in je vier vrije dagen!

6. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Nee je bent absoluut geen seikerd.
    Wat zijn z'n werktijden in de 2 weken dat hij weg is? Want daarna heeft hij dus helemaal niets te doen, terwijl jij 2 weken alleen voor de kinderen zorgt, werkt en het huishouden doet. Ik zeg laat gem eens een dag alleen thuis met kids.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee dat ligt niet aan jou.. Mijn vent bleef echt niet tot half 5 in zn nest..

T is ook zijn huis, kind, vrouw ed. En daar kan hij best wat voor doen lijkt mij.
    Ik zou het aangeven door een gesprek met hem. En aangeven dat je dit niet prettig vind..

Deel Deze Pagina