Spiegel voor in maxi cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Peentje, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Wie van jullie heeft een spiegeltje die je zo kan plaatsen dat je je kindje kan zien via de binnenspiegel in de auto? Is het wat?
    Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Zag het van de week en het leek me wel handig voor als we op vakantie gaan.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Tiny Love - Frog Kick & Mirror

Deze hebben wij bij babyplanet gekocht voor 25 euro als ik me goed herinner. Ik vind het wel een handig ding om even te checken of de baby er goed bij zit.
    Verder kan de baby met zijn voeten tegen de kikker aanduwen en dan gaan de visjes zwemmen. Dat vond mijn dochtertje leuk om te doen. 's Winters bevriest het water van de visjes alleen wel :D!

3. MvN

MvN Niet meer actief

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.109
    2.285
    113
    Brabant
    @roos, volgens mij is dat een spiegel die je aan je binnenspiegel vast maakt toch? dan kun je toch je baby niet zien?

Wij hadden ook een discussie in de prenatal...de verkoopster kwam met zo;n spiegel aan die je dus aan je binnenspiegel vastmaakt en zij hield maar vol dat je dan je baby kon zien... *zucht*....

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Zo'n klein spiegeltje is echt helemaal niks.
    Je kan hem aan je binnenspiegel vast maken, maar ook op je achterruit plakken. Je kan er echt bijna niks in zien, zonde van je geld.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Nee, dat kleine spiegeltje van Prenatal eigen merk hebben wij eerst gehad achterin de auto. Dat ding plopte steeds van het raam en je zag er nog geen steek in.

Deel Deze Pagina