Ervaringen Logeren in de Efteling

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door LovelyDK, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Zoals de titel al verklapt ben ik op zoek naar mensen die ooit hebben gelogeerd in het Efteling hotel of evt al in Efteling Bosrijk..

Wat is leuker? Vond je de prijs/kwaliteit verhouding reeël? Iemand ook het 3gangen diner erbij geboekt?

Overigens hoop ik geen reacties te krijgen over of mijn zoontje hiervoor niet nog te klein is.. wij wonen hier niet ver vandaan, meneer is er nu zo'n 3-4 keer geweest en vindt het superleuk!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nog niet geweest - maar uit ervaringen van anderen zou ik zelf kiezen voor het nieuwe park. Lekker zwembad erbij, érg mooie huisjes, die ik dan weer wél gezien heb op de open dag...
    reacties op zoover etc zijn ook érg positief. Wel zou ik de aanbiedingen in de gaten houden, hoewel die er bijna continue wel lijken te zijn.
    Ik zit er zelf ook aan te denken om er naar toe te gaan over een aantal maanden. Leuk voor de oudste - en heerlijk wandelen met de jongste.

3. LovelyDK

Ik wou eigenlijk ook liever in de nieuwe huisjes, maar dat is minimaal 2 nachten en ik vind 3 dagen efteling wat veel eigenlijk!
    Waar kan ik die aanbiedingen terugvinden?

En volgens mij zijn de huisjes in verhouding wél goedkoper..

4. 078mama

078mama Niet meer actief

D wij tussen kerst en oud en nieuw 4 dagen en 3 nachten geloof ik. Wij gaan wel met de hele fam en wat ik juist zo relax vind is dat ik nu niet gelijk hele dagen daar moet zijn. Ik kan nu ook 3 uurtjes naar de efteling en de rest van de dag een beetje zwemmen enzo. Als je 1 of 2 dagen gaat heb ik meer het gevoel alles even te moeten zien! "s avonds hebben we dacht ik in het efteling theater een diner geboekt waar de kinderen dus kinderhapjes kunnen eten en naar de voorstelling kunnen kijken.

Dus nog geen ervaring maar het lijkt me super leuk!

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    wij zijn 2 x naar het hotel geweest wat opzich prima was maar ik zou nu liever naar bosrijk gaan omdat je daar meer bij hebt en je met een kleintje makkelijker in je huisje verblijft dan op een hotelkamer.

6. tulip

tulip Niet meer actief

Ik lees mee, wij gaan volgend jaar augustus trouwen en onze huwelijksreis omvat ook overnachting(en) in de efteling:D

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn broer is er toevallig geweest, en ze hebben 3 dagen in het nieuwe huisje gezeten.
    Het schijnt echt helemaal geweldig te zijn.
    Ze gaan volgend jaar weer met hun kindjes zo goed was het bevallen.

Je zoontje is er echt niet te klein voor, het dochtertje van mijn broer is net 2 geworden, en die vondt het helemaal geweldig.

8. novanne

novanne Niet meer actief

Hoi,

Het nieuwe park is erg mooi. Gloednieuw natuurlijk! en wel meer faciliteiten/handiger met kinderen. Het nadeel is idd dat je minimaal 3 dagen en dus 2 overnachtingen boekt. Het hotel kan wel voor 1 overnachting.
    Aanbiedingen zijn er wel, maar afhankelijk van de periode waarin je wilt gaan natuurlijk.
    De schoolvakanties zijn duur. Daarbuiten is er meer kans op aanbiedingsprijzen.
    Ik heb zelf een eigen reisbureau en je kunt het oa. boeken via Vrij uit (en natuurlijk via mij, geen cent duurder dan als je het rechtstreeks doet, check mijn website bij mijn profielgegevens).

Groetjes

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik ben met mijn man eens een nacht in het hotel geweest. (Kleine was er nog niet)..
    De kamer zelf was een thema kamer (jaren 60). Dat was erg leuk ingericht.
    Het diner was ook lekker, leuke show eromheen.
    Maar dat was het ook gewoon, leuk, niet spetterend, wat je eigenlijk voor die prijzen mag verwachten. Ik zou het dus niet weer doen...

Die 2 dagen efteling waren wel erg leuk. Dan kun je net even iets rustiger rondkijken, en 's ochtends vroeg, of 's avonds later, als het rustig is nog een rondje doen.

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    is ie daar nou niet te jong voor?

proest:D

11. LovelyDK

Mirell topicverstoorder.. pfffff gaan we weer ;)

;)

Thanks voor alle reacties tot nu toe! Leukleuk!!

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou ik woon niet dichtbij maar een vriendin woont 2 min van de efteling af heeft een jaarkaart en gaat bijna elke dag heen met die kleine net 2 jaar
    lekker naar de speeltuin of alleen sprookjes kijken
    tja makkelijker kan niet

13. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik heb allebei gedaan en hoewel het hotel prima bevallen is, zou ik nu toch weer kiezen om naar Bosrijk te gaan. Het zijn echt geweldig mooie huisjes en je hebt gewoon een stuk meer bewegingsvrijheid dan in een hotel. Het is dan idd wel 3 dagen, maar wij zijn lekker iedere dag in de middag een paar uurtjes geweest. We konden overal meteen doorlopen (we waren doordeweeks). Heerlijk relaxed dus. Niet het gevoel dat je van 's morgens vroeg tot sluitingstijd heen en weer moet rennen om maar alles te kunnen zien!

14. tulip

tulip Niet meer actief

o ja bosrijk heb je nu natuurlijk ook. Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan, ik dacht meteen aan het hotel. Hmm, ook maar eens overwegen dan.

15. tulip

tulip Niet meer actief

nu wilde ik even voor de prijzen kijken en vulde ik dus in dat we op 17 augustus 2011 wilden gaan voor 2 nachten en geeft die computer aan dat het niet beschikbaar is in Bosrijk, dat kan toch niet al vol zitten??

16. LovelyDK

Nee dat lijkt me niet? misschien is er een minimaal/maximaal bezetting ofzo? Wij willen 8nov gaan..

17. tulip

tulip Niet meer actief

nou voor een hele andere datum in dit jaar was er nog wel een huisje, misschien mag je het niet zo lang van te voren vast leggen, zou dat kunnen. Bij ons is het pas volgend jaar natuurlijk. Ik zal van de week eens bellen met de efteling. Bosrijk lijkt mij nl erg leuk met ook een zwembad erbij enz. Dan hoef je geen drie dagen in de efteling rond te lopen.

18. LovelyDK

Nee dat is idd ook zo... en in de buurt ligt Waalwijk en daar kan je heerlijk shoppen :D

19. tulip

tulip Niet meer actief

ha echt waar??? Das ook weer een positief punt.

20. LovelyDK

Deel Deze Pagina