volgens mij kun je via de site maar tot en met maart boeken voor Bosrijk... misschien nog niet verder in het systeem gezet ofzo?
Ik heb (helaas) geen ervaring met de overnachtingen daar, want we wonen zo dicht bij dat we het niet snel zullen overwegen. Maar de opmerking van te klein snap ik niet helemaal. Wij zijn er laatst ook een keer heen geweest met Kyra en ze vond het prachtig. Er is daar zoveel te doen! De baas van mijn man brengt overigens wel eens gasten onder in het Efteling hotel als een ander hotel in de buurt vol is, dus ik ga ervan uit dat het sowieso op zijn minst een redelijk goed hotel is hem kennende.
wij zijn van de zomer 3 dagen naar bosrijk geweest. prachtig mooi huisje. echt heel lux! je krijgt allemaal een heerlijke slaapmuts die je ook mee naar huis mag nemen. Verder worden de kindjes s avonds opgehaald door kabouters om naar klaas vaak te gaan. Echt geweldig voor die kids. 1 groot nadeel...maar daar hadden we echt pech mee denk ik. We gingen juist in een huisje zodat onze kleine tussen de middag gewoon lekker een paar uurtjes kon slapen. tot 2 keer toe kon hij niet slapen omdat er 1 of andere gast zo nodig rond dat tijdstip met een kettingzaag takken moest gaan zagen. Echt vreselijk irri. verder een echte aanrader. er zijn ook huisjes aan een groot meer. Als je dat niet wilt i.v.m. de kleine moet je dat wel even aangeven misschien.