babyschoenen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ccwomen, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik wist niet waar k het moest plaatsen, dus hoop dat ik hier goed zit........?
    Mijn zoontje is bijna 11 maanden en een vrij grote vent!
    Met 9 mnd was ie 77 cm en 11,5 kg, was dus ook uit zijn schoenen gegroeid!
    Nu was ik dus op zoek naar nieuwe schoentjes voor hem, maar de echte babyschoentjes ( met zachte zool) gaan meestal maar tot maat 19,5 of 20.
    Iig wel bij wout bergers hier!
    Deze had ik dus besteld, maar zn voet krijg ik er niet eens in....
    Nu heb ik dus k-swiss schoenen gekocht voor hem maat 21 ( met harde zool) en deze zijn nog wel aaan de grote kant, maar goed hij moet er ook wel even mee doen natuurlijk.
    Wat ik me af vraagm is dit niet slecht voor zijn voetjes nu al een harde zool?
    In de winkels zei ze meestal als ze gaan leren lopen krijgen ze deze aan, nou mijn zoontje loopt zelfd de box rond en aan tafel etc, dus is het verstandig deze al aan te trekken?
    Hoor graag jullie mening!!!
    THx!

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nee joh, voor binnen stappen hoeft hij echt nog geen schoentjes aan! Het is juist veel beter om hem op blote voetjes of slofjes te laten oefenen, tot hij echt een paar weken goed los kan lopen. Daarna kun je beter goede schoentjes laten aanmeten.

Julia loopt ook rond de tafel en aan je handen, maar ik heb voor haar nog geen harde zolen schoentjes. Alleen slofjes en zachte schoentjes met antislip!

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Volgens mij adviseren ze pas om schoentjes met flex-zool te kopen als je kindje 6 weken goed los kan lopen.

Ik heb zgn klompsokjes gekocht.

4. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    idd, binnen zoveel mogelijk op blote voetjes laten lopen. Wij hebben onze meid schoenen van shoesme met flexzool (babyproof) gegeven voor buiten en volgens mij gaan die t/m maat 22/23?, maar dat weet ik niet zeker. Binnen loopt ze altijd op blote voeten en met heel warm weer ook buiten.

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Je kunt ook baby slofjes kopen in grotere maten hoor! Van de Oxxy en van de Zootjes hebben ze ze zeker. Zit lekker strak klitteband aan dus je baby krijgt die niet los. Ik koop ze altijd online anders zoek ik me een ongeluk in de stad. Bijv bij baby-slofjes.nl

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb voor gijs van die leren slof-achtige schoentjes bij Hema gekocht ( die donderblauwe)

Nog geen schoenen met een "stevige" zool.. De voetspieren moeten zich eerst goed ontwikkelen.. Vermoedelijk dat er daarom in de kleinste maatjes in winkels waar ik keek ook zo weinig keus is..

Als er echte schoenen moeten komen, ga ik voor Dr. Visser-schoentjes bij Scapino.. Ben echt niet van plan meer dan 40 euro voor mini-kinderschoentjes te betalen..

7. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Oke bedankt!
    Binnen heeft hij ook nooit schoenen aan!!!
    Altijd op sokken of blote voeten! Vooral met het warme weer!
    Maar ik bedoel echt voor in de wagen of op de fiets en in zn loopkarretje buiten.....
    Maar harde zolen zijn dus nog niet goed voor ze???
    Want dan ga ik ze gewoon terug brengen en haal ik idd die leren slofjes ofzo......
    Hij had eerst een reebok en adidas stoere babyschoen met zachte zool, maar ja die zijn te klein...
    Nu zit hij dus telkens met zijn sokjes in de wagen, vind t zelf zo'n ''raar'' gezicht......

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    shoesme heeft walkproof schoentjes
    en schoenen te groot kopen omdat ie er even mee moet doen;)
    dan gaat hij scheef in de schoenen zitten sluit niet goed aan op enkeltjes enz
    een schoen moet gewoon goed aangepast zitten
    laten opmeten bij een winkel.
    en thuis lekker op blote voetjes

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou als ik met amy-lynn naar de stad ga heeft ze ook wel eens harde zooltjes aan hoor!
    dan is het toch alleen maar zitten en mooi zijn;):D:D

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zootjes vond ik altijd leuk staan. Die kunnen ook wel.

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb ik ook! (maar dan roze :D, voor mijn meisje). Ze kruipt er buiten mee en stapt aan de hand ook buiten met die dingen. Verder vooral blote voeten.

Mijn zoontje heb ik pas voor het eerst schoenen gegeven met 16 maanden. Toen liep hij net twee weken stevig. Voor die tijd had hij nooit schoenen/sloffen aan.

Deel Deze Pagina