Ik vraag dit even voor mijn oudste dochter, Ze heeft altijd al een gevoelige hoofdhuid. Snel rood etc Nu met de zon ook weer snel verbranden. Ze draagt haar lange haar met in het midden een scheiding, dus extra gevoelig voor de zon. Ik zeg al vaak genoeg van joh doe je haar in een goede staart/ knot en dan naar achteren zodat je je hoofdhuid uit de zon kan houden maar ja eigenwijze pubers. Ze smeert het ook weleens in maar dan wordt je haar zo enorm vet. Is er misschien iets van een spray die je op je hoofdhuid kan sprayen en wat niet zo vet wordt? Iemand tips? Alvast bedankt.
Normaal draag ik mijn haar in een staart om mijn hoofd te beschermen. In oktober heb ik mijn lange lokken gedoneerde dus herken het probleem. Ik draag een hoedje of ben zoveel mogelijk in de schaduw. Insmeren is inderdaad niet heel praktisch. Maar beter dan een rood pijnlijk hoofd Ik smeer het dan op mijn vinger niet te veel smeren dat het overal zit
Ik kwam deze tegen tijdens mijn zoektocht gisteren. https://www.sante.nl/beauty/lijsten-en-tips/hoofdhuid-haar-beschermen-zon/
Tja hier toch bij dochter een zonnebrandcrème. Is niet anders. Ze heeft haar scheiding wel eens verbrand en dat was niet prettig.
Ik spray die clear zonnebrand. Wel iets vetter maar iig geen witte waas in mijn haar. Hier ook middenscheiding en dun haar.
Dit doen wij in de zomer ook vaak. Alle 4 een pet op. Zeker als we op t heetst van de dag buiten zijn.
Haha daar gaat ze echt niet mee lopen. Ze wil een pet van Ralph Lauren. Prima. Ze moet nog even een kleurtje uitzoeken. Heeft hem sws nodig voor haar vakantie naar Albufeira.
Ik ga het eens aan haar vragen, maar zij is 17 jaar. Ik vermoed dat ze er niet heel enthousiast van zal worden. Die van 10 jaar zou het zo opzetten.