Ervaringen luierbroekjes Etos merk.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Kaatje85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)

Wie heeft er ervaring met de luierbroekjes van Etos merk ?

Heb nu altijd kruidvat en bevalt prima,maar zag dat ze nu in de aanbieding waren bij de Etos. 2 voor 13 euro.

Heb wel eens de normale luiers gehad,maar dat waren van die vierkante stugge dingen waar Levi standaard in door lekte. Sluiten de broekjes wel goed aan ?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier gebruik ik ze voor de nacht en daarvoor zijn ze prima. Ze sluiten hier wel goed aan, de luiers vond ik toen ook niet fijn. Ze lekte er niet in door, maar waren zo hard. Dat zijn de broekjes niet.

Ik koop maar net wat er in de aanbieding is als ik ze weer nodig heb.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm de luiers zijn inmiddels vernieuwd en doen het prima :)
    maar de luierbroekjes weigert ze echt meest van de tijd

geen andere broekjes uitgeprobeerd.. dan maar gewoon van luier naar onderbroek en daar doet ze het maar mee :)
    maar voor zover ik kan zien.. is er niet echt iets mis mee..

zie dat je in zuidholland woont... als het in de buurt is kan je er wel een paar ophalen om uit te proberen?
    anne heeft ze wel heel af en toe aan.. maar niet echt vaak dus

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de reacties.
    Nee woon niet echt in de buurt maar thanx voor het aanbod.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik heb ze toevallig vandaag gekocht en hij heeft er gelijk 1 getest tot het uiterste (een poepbroek, niet normaal). En alles zat er nog in. hij sluit hier mooi aan, ik ben er tot nu toe tevreden over.
    Hier vind ie het maar wat stoer overigens, zo'n luierbroekje. Nu nog de overgang naar de wc ;).

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.570
    113
    ik vond de luierbroekjes van de etos best goed.
    En de nieuwe luiers trouwens ook. Best dun en lekker soepel

7. luuus

luuus Niet meer actief

ik ga morgen ook even inslaaan..:D erg handig die broekjes als ze zindelijk aan het worden zijn :D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wel positieve ervaringen dus :) Ga ik straks even 2 pakken halen. Is het niets kan ik er vast wel weer iemand anders blij mee maken.

Levi loopt nu gewoon in zijn blootje rond thuis, geeft hij toch net iets sneller aan dat hij moet plassen,maar naar buiten zonder luier durf ik nog niet aan.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben ze vanochtend wezen halen, en zien er wel ok uit. zijn wel wat stugger als die van het kruidvat. Hij heeft er nu één aan dus eens zien hoe hij straks uit bed komt.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier gaat het buiten juist beter.. Kan dr prima meenemen boodschappen doen zonder luier.
    Thuis daarentegen eindigen de meeste plasjes op de grond. Ze is dan zo druk aan het spelen dat ze geen tijd heeft om naar het toilet te gaan. En als je dr "verplicht" te gaan gilt ze alles bij elkaar en plast dus nog niet.
    Resultaat is dat ze het ophoudt tot ze in bed een luier krijgt.. Of het ECHT niet meer kan houden en dan dus niet op tijd op het toilet aankomt (vaak is 1 stap zetten genoeg om de waterval definitief door te laten zetten)
    Ze kan het dus best (ook op kdv) maar heeft het er thuis gewoon te druk voor.

11. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Zijn luierbroekjes hetzelfde als die luiers die je als en broekje antrekt? Ik gebruik die al sinds mijn dochter in een demoon verandert als ze moet liggen bij het verschonen... Ik heb ze alleen wel van de kruidvat. Die van pampers zijn nog fijner maar die zijn wer reteduur dus die kan ik niet betalen ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja luierbroekjes zijn idd die luiers die je als broekje aantrekt.
    Ben erg tevreden over kruidvat.

Etos gebruik ik nu 2 dagen tijdens slaapjes ect, lekker niet door maar heb wel het idee dat ze minder absorberen als kruidvat.

Vandaag een rondje wezen wandelen zonder luier en ging goed :)

Deel Deze Pagina