Etos luiers! Ze hebben een goede pasvorm, mijn zoontje lekt nooit door en de prijs is ook redelijk. Ik heb voorheen Albert Heijn luiers gebruikt, maar die vond ik een stuk minder goed dan de Etos luiers. Etos luiers heeft volgens mij geen urine indicator. Ik wist niet dat luiers dit konden hebben?.. Grt Vanilia
Ik vind een urine indicator geen meerwaarde hebben hoor, je voelt echt wel aan de luier als er een plasje in zit, dan is de luier gewoon wat zwaarder. Gebruik hier sinds de geboorte al Pampers, prima luiers!
lidl luiers beginnen vanaf maat 3 geloof ik.. kruidvat luiers, 80 stuks voor 12,49 en pampers 34 voor 9,99
Wij hebben in het begin Pampers luiers gebruikt, toen snel overgestapt op luiers van de Aldi. Nu gaan we het weer zo doen, we hebben 12 luiers maat 1 van Pampers (2-5 kg) (uit de babydoos), ben benieuwd of de baby daar in past (Eva paste er maar net in een paar dagen, dit kindje is misschien iets groter), dan hebben we nog 3 pakken maat 2 van Pampers (3-6 kg) en 1 pak van de Aldi (4-9 kg). Voor de zekerheid ook maar Pampers gekocht, mocht dit kindje toch klein uitvallen of niet tegen luiers van de Aldi kunnen.
Zo ik heb gisteren een pak Lidl luiers en een pak Aldi luiers gekocht.. Ik ga ze alle 2 maar eens testen.. De Lidl luiers beginnen idd pas bij maatje 3 (4-9 kilo) en kosten om de nabij Eur. 7,50 voor 56 stuks. De Aldi luiers kosten Eur. 11,49 voor 90 stuks...