Jullie hoeven toch ook helemaal niet te betalen aan de mensen die leggen? Die zaak moet dat deel regelen! Wij hebben alles laten doen, van egaliseren tot aan leveren en leggen. Alles achteraf betaald. De zaak zelf betaalde de vakmannen, denk ook via facturen achteraf maar dat weet ik niet zeker. Gelukkig daar geen zorgen over gehad. Ik vind de uitleg van waarom het bij jullie niet achteraf zou kunnen maar vreemd.
Vind je dat echt ‘moeilijk doen’? Als er om wat voor reden dan ook niet wordt geleverd of er is niet goed gelegd of de vakmannen veroorzaken schade aan jouw huis (bv raken van vloerleidingen, gebeurd bij mijn schoonouders), dan zit je. Zie dan nog maar eens wat terug te krijgen.. Ik vind het niet moeilijk doen maar gezond verstand eerlijk gezegd.
Ach, meningen verschillen, dat is toch prima? In mijn opinie is het een verschil of het bijvoorbeeld alleen een online winkel of eenmanszaak is, of een landelijke keten zoals dus bijvoorbeeld Carpet Right. Als er iets mis gaat met het plaatsen o.i.d., dan weet ik zeker dat het gewoon netjes opgelost wordt. Dan heb ik maar geen gezond verstand, prima hoor ieder moet dit voor zich weten, toch?
Het bedrijf bestaat sinds 2011, krijgt goede reviews op internet en ik heb het idee dat ze redelijk groot zijn, dus ze zullen niet zomaar failliet gaan. Maar evengoed, het is toch niet meer dan normaal dat ik eerst wil zien waarvoor ik betaal? Eerst leveren, dan betalen. En aanbetaling is geen probleem, heel logisch, maar niet meer dan 50%. Daarnaast vind ik de website niet heel professioneel. Ik vind nergens algemene voorwaarden, garantie of retour voorwaarden. Plus de communicatie per email was simpel. Geen mooie duidelijke offerte bv. Al met al hebben wij er geen goed gevoel bij, een hebben besloten het niet te doen. We zijn ook bij Carpetright geweest, en erg slechte service (Maar ligt waarschijnlijk meer aan de verkoper die we daar troffen )
Precies, die betaling is iets tussen de zaak waar wij de vloer kopen en de stoffeerder die zij inhuren. Heb ik als klant niets mee te maken.
Wij hebben onze pvc vloer laten leggen door floor inn Hele kleine aanbetaling maar hoefde niet per se. Factuur pas betalen erna dan weten ze pas of de schatting echt klopte of er een kleine aanpassing volgt ivm m2 en egaliseren
Het is dus alleen een webwinkel? Dan zou ik het inderdaad ook niet vooraf betalen. Je hebt dan geen idee hoe de vloer er in het echt uitziet, en je hebt geen persoonlijk contact. En als je gevoel dan niet goed zit al helemaal niet doen! Wat jammer dat jullie zo slecht geholpen zijn bij Carpet Right! Hier juist heel vriendelijk geholpen en de vloer ligt er echt prachtig in. Tot in de puntjes afgewerkt. Hopelijk vinden jullie snel een nieuwe vloer, bij een winkel waar je wel een goed gevoel bij hebt! Roobol misschien een optie? Is ook altijd erg professioneel, vind ik.
Nee ze hebben een fysieke winkel, maar die zit in Kampen, wij wonen in Weert We hebben stalen ontvangen, dus we weten hoe het eruit ziet. Maar we hebben vanmiddag ergens anders een vloer gevonden