Dit jaar van mijn kant een jaartje niks. Van mijn man denk ik ook niks. Hij had wel laatst aan mijn moeder gevraagd of ze vandaag op kon passen zodat wij uiteten konden. Alleen mijn moeder kon niet, want die komt naar de verjaardag van onze dochter bij ons thuis wat tot 19:00 uur duurt inclusief eten. Haha ach de bedoeling was goed 😅😂
Ik kreeg gisteravond 1 rode roos toen ik thuis kwam van m'n werk. Hij gaf m gisteren alvast. Anders moest de roos een nachtje in de auto zien te overleven. Voor mijn man heb ik een bosje rozen meegenomen gisteravond. Ik mocht uitslapen, maar helaas. Hij ligt nog in z'n nest en ik zat om 6.15 met alle kinderen beneden.
Met een smerige puf onder de dekens Wij doen niet aan valentijnsdag Ik vind het een commercieel iets en hou juist van spontaniteit en dat heb je niet met Valentijn Mijn zoontje van 8 heeft wel zelf een kunstwerk gemaakt voor zijn liefde en die gaan we straks even in de bus doen hihi
Hier helemaal niets van man die is daar totaal niet mee bezig maar daarentegen van beide kinderen een schitterend cadeau! Ze hebben beide de hele nacht door geslapen dus heb ineens 9 uur slaap gehad!
Wij doen niet aan Valentijn. Ik vind het echt onzin. Heb liever dat hij mij afentoe verrast op een moment dat je het niet verwacht ipv op een verplichte dag.
Met een lief appje wij doen er verser niet zoveel aan dus ik vond t echt super lief. Ik heb ontbijt gemaakt en lekker met z'n vieren ontbeten. Dat is al een poosje geleden dat we dat zo op zondag deden. Vaak is het snel een broodje in de hand S'ochtends
Wij doen er niets aan. Komende week zijn we 17 jaar samen en dan doen we vaak wel iets kleins en gaan we uit eten of eten thuis wat lekkers.
Mij met een berg chocolade/snoepgoed, haha. Niet het meest gezonde wat er bestaat; maar wel het lekkerste Ik heb samen met mijn zoon een knutselwerk voor hem gemaakt en een hele lieve kaart gegeven en ook een doosje chocola. Vreemd genoeg hebben we elkaar ook nog hetzelfde doosje chocola cadeau gegeven Haha. We gaan de buit splitten - zo hebben we allemaal wat lekkers !
@ Veronique: gefeliciteerd ... Hier weet ik het nog niet maar dochterlief en vriendlief zijn al de hele ochtend aan het fluisteren.. haha dus een beetje achterdochtig ben ik wel ondertussen
Gefeliciteerd veronique Wij zelf doen er onderling niets aan, je moet je liefde elke dag vieren en niet alleen op Valentijn. Wel doen we wat bij de familie. We laten vandaag een save the date kaartje bezorgen om te laten weten dat we gaan trouwen dit jaar ouders enzo weten het al wel. Ben benieuwd naar de reacties hahaha
Mijn jongste mocht gisteren met haar vader naar de stad om nog een verjaardagscadeau uit te zoeken, en toen er nog budget over was heeft ze blijkbaar gezegd dat ze mama zo lief vond en voor mij een valentijnscadeautje wilde kopen, heb van haar een setje van rituals gehad 😍
Ik niks Mijn man heeft 13 verschillende repen Tony's Chocolonely repen van mij gehad, vond ie wel heel tof 😊