Ik heb een erg onregelmatige cyclus. Dat had ik "vroeger" ook altijd, voordat ik aan de pil was. Ergens tussen de 4 en de 8 weken. Gelukkig heb ik bij de 3 korte cyclussen heel duidelijk mijn ei-sprong gevoeld en bij de lange cyclussen niet (dus die zullen dan wel ei-loos zijn). Afgelopen periode hebben we gewoon gegokt en heerlijk geklust op oa dag 12+13, helaas geen ei-sprong gevoeld, dus het zal wel weer een loze cyclus zijn. Op dag 22 voelde ik een krampje en heb m'n man wakker gemaakt: ei-sprong! Alleen die kramp hield bij vlagen 3 dagen aan. Helaas pindakaas dus. Ik dacht dat ik mijn lijf wat snapte, maar ik ben bang van niet. Alleen heb ik hier wat gelezen (heel fout natuurlijk ) en heb ik het vermoeden dat ik de innesteling wel gevoeld heb. Dus nou heb ik opeens veel hoop. Het is dus wel heel spannend, van het weekend testen. Zegt mijn man gisteren: er zit toch wel een nadeel aan als je zwanger zou zijn. Nou, grote vraagtekens bij mij. Zegt hij: dan hoeven we niet meer te klussen, en dat beviel wel... hihi!
Ik wil zaterdag gaan testen. Gisteren dacht ik even dat ik ongesteld zou worden (pijntjes in de onderrug), maar we wachten het nog even af.
Ik heb ook pijn in mn onderug en dacht ook dat het van de ongesteldheid was.. en heb vanochtend positief getest... Dus alles is mogelijk! Ik duim voor je
wel leuk dat je man dat zei ik hoop echt dat het raak is, maar wil wel iets zeggen over het voelen van je ei, ik zou toch ovutesten gebruiken want je ei voelen betekent niet dat je hm ook daadwerkelijk op dat moment hebt. ik voel hem ook altijd maar mijn ei bleek soms eerder soms later te vallen dan ik m voelde.
Ik heb getest en het was negatief. Ik test voor de zekerheid dinsdag nog een keer, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ik weer een lange ei-loze cyclus heb en vanalles "wilde voelen". Wel jammer dus dat ik niet van mijn lijf uit moet gaan, maar voorlopig nog lekker klussen (dat is toch leuker dan "gewoon").
Vanmorgen had ik nog eens getest (omdat ik me best vergist kon hebben, met mijn variabale cyclus) en ik zag (na 3 min.)bij de Matcare test een heel licht lijntje. Mijn man zag het ook, maar het is wel heeel erg licht. Dus ik denk dat we zaterdagochtend eens investeren in een digitale test.
he meid spannend hoor. ik las hier wel op het forum dat ook lichte streepjes betekent dat je zwanger bent dus wie weet, ik zou idd voor de zekerheid ook nog een keer testen dat weet je zeker. laat je het ons weten? liefs annelies
whahaha, dit is precies wat mijn hubbie zei... Nou zolang het kan doen we het wel voor fun... Ik hoop dat je snel zwanger bent... JedidJah
Wacht maar als je zwanger bent en de misselijkheid is voorbij..en je voelt je top...kan het klussen zomaar weer opgepakt worden ...misschien nog wel met een hogere frequentie 8)
Vanmorgen weer eens getest met Matcare. Weer een licht, maar toch wel aanwezig lijntje. Dus meteen met de Clearblue digitale test in de weer, druk de handleiding lezend. Daarmee loop ik terug naar de slaapkamer (ik moest om 06:30u al plassen) en vertel mijn man: "Kijk, en hier knippert dan een tekst en als die... ... WOHOOO". Hij had er maar korte tijd voor nodig om Zwanger te tonen! Wij zijn heel erg blij! Ik merk wel dat ik nog moeite heb het te geloven. Ik had mezelf helemaal overtuigd dat ik het mishad. Lastige is dat ik nu niet weet wanneer ik uitgerekend ben. Er zijn 2 mogelijke eisprong-momenten, 1 week uit elkaar.
Hihi. Dankjullie wel. De banner heb ik inmiddels ook aangepast. Grappig inderdaad van dat Lady-in-red. Dat heb ik nooit doorgehad, rood is voor mij een speciale kleur.