Hoi meiden! ben nieuw hier dus hoop dat ik hier goed zit 7 april is mn laatste menstruatie geweest. volgens de berekeningen zou gister mn NOD moeten zijn. 30 april in de avond had ik met afvegen een beetje rose. de volgende dagen licht bruin soms beetje donkerder. 2 x een klein beetje rood. gister was het ineens heeeeel licht bruin (bijna weg dus) en sinds vanmorgen wel ietsje meer verlies (rood/bruin, rood) maar ook dit is met een inlegkruisje te doen. Als ik naar de wc ga na plassen druppelt t wel een beetje na... maar ook niet zoals altijd. Wat moet ik hier nu van denken? Kheb geen pil meer genomen (vanaf de 6 april) en zeg 7 dagen te vroeg on!? (nu 6 dagen lang) groetjes!
yep, ik denk dat je hebt kennis gemaakt met het fenomeen 'ontpillen'. Ik hoop voor je dat het hier bij blijft en dat je snel een mooie cyclus krijgt!
Het kan ontpillen zijn, maar het kan ook een innesteling geweest zijn, daar kun je eventueel wat bruinverlies of wat druppels rood van krijgen.
Nou volgens mij zijn het mn ben bang idd dat het dan wat jullie zeggen ontpillen is lekker naar hoor 6 dagen al en nu nog de echte bah! Had t leuk gevonden als het innesteling was dan zou het mn tweede kindje zijn
Klinkt toch wel als een ongi hoor. Niet iedereen heeft veel verlies, en ontpillen kan ook natuurlijk, dat is ook weer bij iedereen anders.
Klinkt idd als ontpillen. Heb daar zelf al maaaaaaaaaanden last van. Heel normaal en het hoort er helaas bij.... Grtjs, Aleida
Bedankt voor jullie reacties! Ik zit alleen nog met 1 dingetje... dat bruinverlies kreeg ik natuurlijk 6 dagen eerder dan mn NOD en ben op de dag van NOD gewoon normaal gaan menstrueren maar moet je die dagen van bruin verlies nu als 1e dag van laatste menstuatie mee tellen of is dat geen menstruatie?
Volgens mij is de eerste dag van je menstruatie de dag dat het doorzet en je ook wat rood bloed ziet.
ja je hebt idd gelijk! Had nog even op internet rond gekeken en heb idd terug gevonden op twee pagina's dat je moet tellen vanaf het moment dat je rood bloed hebt en dat het bruin verlies nog van de vorige menstruatie is.... maar is in ieder geval door gebroken....
Hee Bloemetje, Wat naar dat je toch ongesteld bent geworden. Maar even een waarschuwinkje; kijk er niet raar van op als je dit vaker krijgt (bruin bloedverlies zo'n 6 dagen voor NOD). Ik heb dit al vaker gehad en het heeft (bij mij dan) niet te maken met ontpillen en ook niet met innestelen. Na een heel aantal oderzoekjes bij de huisarts waar niets uit kwam, denkt hij dat het een hormonale shift is; kan gewoon gebeuren zo nu en dan. Succes (en geniet van het mooie weer!).
Hey Loving, Hoop dat t bij mij bij deze ene keer gaat blijven hahaha tis echt naar als je eerst dagen bruinverlies hebt en dan moet je nog echt ongesteld worden pfff..... Was je de dagen dat je on was erg on? Ik heb deze 4 dagen kunnen redden met inlegkruisjes... Alleen als ik naar de wc ga na t plassen dat t lijkt alsof je leeg loopt hahaha