hallo allemaal, Ik ben Hannah, ik ben 16 jaar en zit in de vierde van de HAVO. Ik moet volgend jaar een profielwerkstuk maken waar we dit jaar al aan zijn begonnen. Omdat ik heel graag de opleiding tot verloskundige wil gaan doen heb ik ook het onderwerp van mijn PWS hierop betrokken. Daarom heb ik gekozen voor de hoofdvraag: is een ziekenhuisbevalling veiliger dan een thuisbevalling. Dit hoop ik in mijn werkstuk uit te gaan zoeken maar ik wil ook graag jullie meningen verwerken. Ik zou graag willen weten hoe jullie over dit onderwerp denken en wat jullie gaan kiezen of al hebben gekozen voor jullie eigen bevalling. Daarom heb ik twee enquêtes gemaakt. Ik hoop dat jullie deze willen invullen. Het zou mij heel erg helpen. Enquête onder zwangere vrouwen Deze link gaat naar de enquête voor zwangere vrouwen. Enquête onder vrouwen die bevallen zijn Deze link gaat naar de enquête voor vrouwen die al bevallen zijn. alvast heel erg bedankt!
Gedaan! Wat leuk dat je er nu al zo druk mee bezig bent! Veel succes met je profielwerkstuk en opleiding tot verloskundige! Stoer hoor!
ik heb na bevallen ingevuld maar is wel hele korte enquete... maar 2 vragen? Nergens is naar mijn mening gevraagd waarom ik het ziekenhuis veiliger zou vinden? Jammer want in mijn geval was het maar goed ook dat ik in het ziekenhuis was want ik werd meteen medisch na mijn bevalling.
Leuk! Het moge duidelijk zijn dat dit mij interesseert Ik heb je enquete ingevuld. Ik ben wel heel benieuwd hoe de rest van je werkstuk eruit gaat zien. Hoe ga je onderzoeken of een ziekenhuisbevalling veiliger is dan een thuisbevalling?