Laat ik voorop stellen, dit is bedoeld als een luchtig en grappig topic. Ik heb een erg levendige fantasie. Altijd al gehad, ik ben ook nog eens een beeld denker en een dromer. Dus die combinatie kan mijn hoofd nog wel eens op hol laten slaan Nu ben ik dit weekend alleen thuis met mijn dochter van drie. Vriend is een weekend weg. En zat ik het laatste stuk van world war z te kijken. (Voor de gene die dat niet kennen. Zombi film met Brad Pitt) ik kan dan vervolgens daar verder over mijmeren. Wat zou ik nou doen bij een zombi uitbraak! Vervolgens als ik dan naar bed ga, controleer ik extra de deuren of ze goed dicht zijn. en mis ik mijn vriend, want stel nou dat het echt zou gebeuren! En ben ik geneigd als een soort moederkloek, doochter over te tillen in mijn bed zodat ze veilig ligt (wat ik overigens niet doe!! Ik ben nog wel rationeel ) Dus zo zie je maar, erg levendige fantasie. Hebben jullie ook wel eens van dit soort stomme dingen??
Jep heeeeel herkenbaar, al fantaseer ik niet over zombies maar eerder over inbrekers ed.. Ik weet zelfs ook waar ik dan ga schuilen of hoe ik moet ontsnappen 😁
Haha ja ik denk ook wel eens na over een zombie apocalypse. Dan vind ik dat ik echt moet gaan hardlopen, want dan kan ik harder weg rennen als de horde eraan komt Een paar jaar geleden waren we op vakantie in Zuid Afrika. We sliepen in een leeuwenpark. Mijn man was in de kroeg daar met vrienden en ik was zwanger en moe, dus lag al in bed met mijn zoontje naast me. En ineens hoorde ik een leeuw brullen. Zo hard, dat ik ervan overtuigd was dat ie naast onze lodge stond. Ik lag helemaal verstijfd in bed (een leeuwenbrul verstijfd de prooi, nou dat was meteen duidelijk eeek) en zag die leeuw al de deur open doen Omdat ik zo'n last had van m'n bekken, wist ik niet hoe ik mijn zoontje en mijn zwangere zelf op tijd kon redden. Dus had al helemaal bedacht dat als die leeuw binnen zou komen, ik mijn zoontje een slinger richting de badkamer zou geven en mezelf tussen de leeuw en hem zou werpen... Gelukkig zat de leeuw een paar meter verderop braaf in zijn kooi. Maar men, wat was ik bang zeg
Heel herkenbaar hahaha. Hier ook geen zombies maar inbrekers, overval, aanval etc. Ik weet precies wanneer ik wat moet doen hahaha
ja ... ik durf bijv niet in een zwembad te zwemmen, helemaal alleen. Ik ben altijd bang dat er dan haaien in zwemmen belachelijk gewoon
Haha ik had het geschreven kunnen hebben. Vorige week was er ook zo'n wazige zombiefilm op tv. Nou ik scheet 100 kleuren bagger toen ik snachts nog even de schuur op slot moest doen haha.
Haha, wat herkenbaar! Vooral die inbrekers. Sinds hier inmiddels meer dan een jaar geleden ingebroken is kan ik niet goed meer slapen. Wordt van elk geluid wakker. Bang dat ze ons zoontje meenemen. Reactie van mn man: "En wat moet een inbreker met een peuter dan?" Hahaha! Oké, logisch denken: een 10. Invoelend vermogen: een dikke onvoldoende!
Ik leg de kids wel bij mij als manlief in buitenland is 😊 Maar kijk dan ook bewust geen enge films... Ieks!
Hahah ik ben heel blij dat ik niet de enige ben! Ik heb dit overigens niet bij zombies maar elke scenario heb ik wel eens uitgedacht na een film XD Ik kijk daarom ook geen films meet met geesten. Dan durf ik mijn bed niet meer uit hahah normaal kijk ik ook echt geen enge films alleen. Maar ja, ik zapte er voorbij en dan blijf je toch hangen en ik had hem al eerder gezien lol en daarna kwam the day after tomorrow en bedacht ik mij dat we misschien maar eens een serieuze voorraad in huis moeten gaan aanleggen. Want stel dat we een natuurramp krijgen. Gelukkig ziet alles in de ochtend er weer een stuk zonniger uit
Ik ben een echte horror fan. Kan me niet eng genoeg zijn . Zit dan ook vaak te fataseren zo van stel dat zo iets echt is. Vooral nu in het ziekenhuis, dan zit ik zo te denken van; dalijk wordt ik snachts wakker en is het hele ziekenhuis verlaten. En buiten is er een zombie uitbraak of zo . Of dat alle gangen verlaten zijn en er ineens een of andere monsterlijke clown aan komt fietsen. Maar wat nou het erge is, ik ben niet bang maar zit juist te fantaseren dat het echt is hahahaha! Ja ik weet t, ben 'geobserdeerd' van horror.
Hhahaha ik herken het! Daarom kijk ik dat soort films niet meer Maar ik heb het met alles, ik droom al snel weg of ik geef mijn eigen twist ergens aan en voor je het weet heb ik een heel scenario in mijn hoofd. Daarom ben ik maar weer gaan schrijven, ik heb heel veel plot ideeën in mijn hoofd. Ik schrijf niet alles op maar sommige dingen wel
Griezel! Ik was vroeger altijd bang om de gordijnen dicht te doen, uit angst dat er ineens een clown voor het raam zou staan. Zou meteen in mijn broek piesen als dat gebeurde haha.
of ik een levendige fantasie heb? hehe vannacht stond Channing Tatum nog in mijn slaapkamer... dus ja
haha geweldig!! heb je IT weleens gezien? Hier ook een hou ervan hoe enger hoe beter.... Denk ook vaak hoe zou ik reageren wat zou ik doen, wat zou ik wel of niet doen, zo heb ik hele verhalen in me hoofd Behalve geestenfilms vooral die met dat enge joch die miauwt als een kat Ju-On geloof ik, dat stuk waar die moeder die trap af komt en de hoek om komt brrrrr schijt ik bagger,ik zie dr hier al de trap af komen zeg en dan blijf ik echt niet zo staan, dan zie ik mezelf al hele verhalen spelen in me hoofd op de vlucht ..Dit is ook de enigste film die ik dood eng vind (wel de originele Japanse versie) https://www.youtube.com/watch?v=iJpooPuCUT0
Veel enge films kan ik wel handelen, bijvoorbeeld saw, doodeng en gruwelijk maar daar heb ik daarna geen last meer van. Wel met films met geesten of mensen die enge geluiden horen beneden enzo en dat er opeens iemand is Verder heb ik wel eens dat als ik in het donker de trap oploop, ik bang ben dat er iemand achter me loopt en me bij de enkels pakt