Even nieuwsgierig: Onze dochter heeft 6 dagen geleden haar bmr-vaccinatie gehad. Sinds vannacht heeft ze verhoging, diarree en spuugt ze alles uit. Zou dit een bijwerking kunnen zijn? Zijn er meer kindjes die er zo op reageerden? Of is het gewoon een flinke buikgriep?
Zoontje van mijn man heeft 8 dagen na de vaccinatie enorm hoge koorts gehad. Duurde een dag, de dagen erom heen was ie hangerig. Spugen en diarree niet, dus dat weet ik verder niet. Ik weet wel dat ze de symptomen van een van de geprikte ziektes kunnen krijgen. Misschien dat even checken?
Zo goed van de bmr kunnen komen. Ik begreep dat bij de bmr tot ruim een week na de vaccinatie je nog last kan krijgen van koorts etc. Dit itt tot de dktp waarbij het vaak snel ontstaat.
Bedankt voor jullie reacties. Ze heeft een paar dagen flinke koorts gehad. Nu nog verhoging. Van de huisarts medicatie tegen misselijkheid gekregen want ze weigert sinds gisteren te drinken. Met medicatie gaat dit iets beter.
Hier is ze uiteindelijk 4 dagen erg ziek geweest en 2 dagen een beetje. Zesde dag ook rode vlekjes op haar romp.