Baby bult op zijkant hoofd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.977
    113
    Ik ontdekte vanavond bij mijn dochtertje ineens een bult op de zijkant van haar hoofd.
    Nou kan ze ongeveer sinds een week zelf zitten, maar ze maakt toch af en toe nog wel een buiteling achterover of opzij, waardoor ze soms ook op haar hoofd valt. Terwijl wij dan al 'au' denken en wachten tot ze gaat huilen, gaat zij meestal onverstoorbaar door met spelen. Ook in haar bedje haalt ze leuke capriolen uit (gaat op haar knieeen zitten of steunt op haar voeten en gooit zich dan naar voren) waardoor ze daar vermoedelijk de spijlen van haar ledikantje ook wel eens van heel dichtbij bekeken heeft. De kans is dus groot dat ze door één van deze acties haar hoofd tegen iets gestoten heeft waardoor ze die bult heeft opgelopen.
    Maar kan dit kwaad? Het was verder niet blauw ofzo, alleen een bult van ongeveer 1,5 cm doorsnee. Het deed haar niet pijn als ik erop drukte en verder was ze ook supervrolijk de hele dag.
    Ik weet ook niet of de bult van vandaag is of van eerder.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Maak je maar op voor nog meer bulten en blauwe plekken. .... kan geen kwaad hoor!

Deel Deze Pagina