Ik ben me aan het orienteren op voedingskussens. Mijn oog was eigenlijk gevallen op de lief lifestyle voedingskussen, ik vind m gewoon echt erg leuk! Ik wil graag een kussen met die bolletjes, aangezien ik hier de meest positieve ervaringen over hoor. Maar is dat de voedingskussen met vlokkenvulling of parelvulling? Daarnaast vind ik de doomoo buddy ook erg mooi! Zijn er mensen met ervaring met deze voedingskussens en welke zou je aanraden? Bedankt! Manuk
Ik vond bolletjes het prettigst...ik had er trouwens gewoon eentje van de Lidl. Maar ik heb het kussen eigenlijk vooral tijdens de zwangerschap gebruikt tijdens het slapen. Voor het voeden vond ik het nogal onhandig, en later leerde ik bij mijn opleiding ook dat voedingskussens erg vaak zorgen voor tepelpijn, omdat je in een minder natuurlijke houding voedt. Maar om te slapen? Heerlijk...vooral tijdens hete zomernachten (kun je haast niet voorstellen nu dat we die weer zullen krijgen).
Ik denk dat het voedingskussen van Lief met bolletjes is, het heet tenslotte parelvulling. Ik vind ook bolletjes het fijnst!
Ik heb me vorige week voedingskussen van Woezel&Pip gehaald (die heb je ook in nijntje) voor 35 bij babydump. Dit is niet met bolletjes, maar echt gewoon kussenvulling zeg maar . Hoe die met voeden is kan ik niet zeggen, ik heb hem gehaald voor 's nachts in bed en slaap sindsdien een heel stuk beter En qua prijs ook nog goed te doen
Hier de doomoo het kleine model, de kraamhulp zij tegen mij ik wil nooit meer een ander voedingskussen zien echt ideaal! Ben er zelf ook erg blij mee!
Hier een van Prenatal. De grote versie. Om te voeden was hij inderdaad waardeloos maar de laatste maanden van de zwangerschap heb ik er heerlijk op geslapen.
Ik heb em van de prenatal, ook met bolletjes vulling. Ideaal ding, heb em al veel gebruikt. Zowel tijdens de zwangerschap als daarna.