Cellie, Je bent er al uit, maar ik wilde toch nog even de mijne laten zien omdat ik er nog steeds erg blij mee ben en trots op ben. Ik ben dan wel nog geen mama, maar heb wel vorige zomer een mama fiets gekregen van m'n lief (het zitje voor voorop ligt ook al klaar, maar dat er nu al opdoen ging me iets tever ) Dit is hem: En ik vind hem mooi en hij fietst lekker. Liefs Mirre
Ik ga wel even op marktplaats kijken, heb vorig jaar een nieuwe sportfiets gekocht, dus kan niet weer zoveel geld aan een fiets uitgeven.
Krijgen jullie een boekje thuis van de Makro? Ik kan de site al een hele tijd niet meer bezoeken, lijkt wel niet te werken? Iemand? Ben wel geïnteresseerd in die fiets namelijk.
Ik heb hem via de folder op de site gezien, maar dat was vorige week, ben bang dat de advertentie al weer weg is, maar ze hebben ze dan vast nog wel, iets duurder, maar nog steeds minder dan 900 euro. Het was van het merk Kaptein of zo type Natalis. er is zelf een site voor moederfietsen http://www.moederfiets.nl/
Voor wie nog twijfelt: ik heb hem destijds bij de Hema gekocht. Dat soort zaken hebben zo eens per jaar ook dit soort aanbiedingen. Ik geloof iets van 300 euro. Ideaal, iets minder versnellingen (3) en ik moet zelf mijn lampjes aan en uit doen maar daardoor is ie wel goedkoper dan zo'n merkding (waar ik het geld niet voor had). Ik vind het supermakkelijk. Kantelt minder gauw, standaard is makkelijk, stuur is ideaal met kinderzitje (nu even zonder is wel een beetje vreemd fietsen, maar straks zit daar weer een kindje). Enneh, ja erg blits ben je misschien niet op zo'n fiets (heb ook nog eens foute fietstassen die kunnen onder een achterzitje), maar makkelijk is het wel!
Ik heb ook een gazelle alleen het vorige model heb hem al weer ruim 2 jaar.En hij fiets heerlijk die standaard is ook erg makkelijk.Ben benieuwd hoe het gaat als Vince straks voorop zit! Liefs,Claudia
Voor mij geen mamafiets, moet het doen met een electrische... 'k Ben namelijk niet zo valide.. Maar dan nog. Ik vind 't prima gaan op mijn 'normale' fiets
@tomenjerry Leuk dat jij dezelfde fiets hebt alleen in een andere kleurstelling! Goede fiets he! Zeker qua kwaliteit/prijs verhouding! Liefs Mirre
Super fiets heb al al een maand of 9 en bevalt prima mag helaas nu even niet fietsen maar kan nu al niet meer wachten om erop te stappen
ik hoop voor je mee, maar duurt nog altijd een 18 maand voor beeb erin kan als je nu nog niet zwanger bent.
Tik op marktplaats ff de naam gazelle Bloom of moederfiets in en je krijgr een paar fietsenwinkels die de aankomende zondagen open zijn en ze hebben aanbiedingen met diverse mamafietsen suc6 janet
ik heb de mammafiets van sparta. gekocht in heemstede, want daar was ie 600 ipv 820 euro.(bikes 4 kids.nl). vind m geweldig, is ook de enige rede dat ik nu nog beetje mobiel ban, want ik kan nu nog kleine stukjes fietsen. lage instap en ver weg stuur is fantastisch. was enorm bedrag, zeker als je bedenkt dat er niet alle fietsstoeltjes op passen..., verder kan je een normale fiets zelf spaken en richten enzo als er iets stuk is, dat kan bij deze niet. heeft dus voor en nadelen, maar ivm bekkeninstabiliteit had ik gewoon minder keuze, ik moest een lage instap en een verder weg stuur. je zit daardoor trouwens ook meer ontspannen en rechter op. ga anders even testen bij een fietsenwinkel! succes met beslissen
welke zitjes passen er wel op? die van bobike? ik heb namelijk al een zitje van bobike in huis vandaar