Voor je zwangerschap ookal of alleen nu? Ik had nl tijdens mijn zwangerschappen last van korte nachten zeg maar..hihih lijkt wel of je je dan al gaat voorbereiden voor na de bevalling..
Ik heb eigenlijk altijd al last van slapeloosheid gehad, maar de laatste weken is het wel extreem. Slaap misschien een uurtje per nacht ofzo, zwaar vermoeiend. Ik lag er om 10 uur in en was om half 12 weer wakker, dus mag niet klagen, heb al 1.5 uur gehad
jeetje... sterkte zeg.... je moet straks wel uitgerust aan je bevalling beginnen. Hopelijk slaap je aan het einde van je zwangerschap wat beter! Ik ga weer proberen om te slapen. Heb gelukkig morgen (of straks eigenlijk) vrij. Hopelijk slapen mijn kids ook wat langer en anders duik ik mijn bedje wel weer even in als mijn kids vanmiddag slapen.. Trusten! (hopelijk)
Hoi Pearl Dus jij bent nu aan t werk? Wat doe je voor werk dan, dat je ook kunt internetten tussendoor? Tot hoelaat werk je? Suzanne, ik hoop dat je nu wel lekker in slaap valt en lekker doorslaapt en dat je kids een beetje lief voor je zijn in de ochtend
Ik werk in een verzorgingshuis en ik moet tot 7.30 uur en dan heb ik ook nog een sollicitatie gesprek meteen na nachtdienst. Dat heb ik zo geregeld.
Heb je dan snachts ook echt nog veel te doen of is het meer een soort aanwezigheid? Of moet je echt nog mensen verzorgen enzo? (geen idee hoe dat werkt, sorry). Spannend, straks sollicitatie. Voor zelfde soort werk of iets anders?
Ik werk in een verpleeghuis. En heb ook vaker nachtdienst gedraait. Maar helaas geen internet aansluiting op de afdeling. Heb jij geluk zeg. Hoelaat ben je begonnen dan? Ik ga nu echt proberen te slapen.. doei
Het is wisselend hoe druk het is. Je hebt rondes die je moet lopen en bellen lopen als die gaan. Soms is het heel druk en soms heb je niks te doen. Ik ga voor een iets hogere functie in een ander locatie
Heb je een slaapstoornis? Ik wel. Erfelijke kwestie.... iedereen aan mijn vaders kant van de familie trouwens.