Philips volautomantische koffiezetter, iemand ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
  2. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben deze niet maar een apparaat van Siemens.
    Wij vinden de bonen van lavazza goed te doen. Het goudkleurige pak is mild maar wel een goede smaak.

Als je wat meer te besteden hebt zoek dan een Simon levelt winkel op. Die heeft heel veel verschillende bonen en kun je ook zelf een mix samenstellen. Wij vinden de Arabica soort het lekkerst.

Het is vooral een kwestie van smaak. Hou je van pittige koffie of heb je liever een wat mildere variant. Als je naar een speciaalzaak gaat kunnen ze je goed voorlichten en dan kun je aan de hand daarvan een keuze maken.

3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Wij gebruiken de bonen van AH, erg lekker. We hebben ook DE geprobeerd, ook lekker maar niet lekkerder dan die van AH. Gewoon uitproberen dus. Ik geloof wel dat er lekkerdere bonen zijn maar dat vind ik dan weer teveel tijd kosten (woon in een dorp) en geld.

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ook wij hebben hier de bonen van de AH, bevallen hier erg goed! Persoonlijk vinden wij de bonen van DE niet te drinken.
    Beste is om gewoon verschillende soorten uit te proberen.

5. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Mooi apparaat hoor!!

Op je vraag terug te komen..... Wij gebruiken altijd de koffiebonen van de Hema (rood/bruine zak) deze bevallen erg goed en zijn ook niet zo duur. Rond de 8 euro per zak van een kilo. En wat er niet meteen in past bewaren wij in de vriezer.

Ik zou als ik jullie was gewoon eens verschillende merken proberen en kijken wat je zelf het lekkerst vind!
    En geniet van je lekkere koffie:D

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Het is maar net wat je zelf het lekkerst vind.
    Wij vinden de bonen van de Hema en v&d erg lekker (dat zijn dezelfde overigens)

Maar bestellen vaak bij de koffiecentrale.nl.
    Wel duurder.. Maar goed we hebben weinig dure hobbies dus mogen we van onszelf gewoon dure koffie :)

En de nutty Peru van DE verdwijnt hier ook regelmatig in de koffiezetter :)
    Erg lekker! (De rest van DE vinden we niet vies maar ook,niet heel lekker)
    Het is gewoon een beetje uitproberen.

En inderdaad.. Keertje bij Simon levelt binnenstappen.
    Dan vertel je wat voor koffie je lekker vind.. En dan weten zij wel welke je het beste kunt nemen. Altijd leuk koffie-shoppen daar :)

Deel Deze Pagina