Een vriendin van mij is bezig met haar huwelijk te regelen en is op zoek naar een origineel lied om haar openingsdans op te doen. Dus dacht ik, ik vraag het hier effe: Wat was jullie openingsdans op jullie huwelijk? Of hebben jullie nog andere ideetjes?
Ik ben niet getrouwd, maar ik zal een nummer doen die hun samen heel dierbaar is. Tijdje geleden bruiloft gehad en daar waren ze eerst aan het stijldansen en ineens sloeg het over in "hak"muziek! Haha, hadden daar een dansje opgemaakt! Te gek .
Wij hadden een metalnummertje hihi. Onze gasten hadden ook zoiets van; uuuhm stropdassen af en headbangen maar!! (lees, opa's en oma's, kinderen en zelfs manlief's (enorme stijve harken) familie)
Mijn droom is Jason Mraz, I'm yours... is ook een akoestische versie van. Zooo mooi en romantisch! Ik ben niet getrouwd en het zit ook niet in de planning, maar dromen mag toch?!
Hier hadden we bij binnenkomst van het gemeentehuis everything van michael buble en onze openingsdans was niemand van replay
Thank you for loving me van bon jovi. Ik hebt dit nummer gezongen omdat mijn man altijd bij me is gebleven ondanks alle ellende de eerste 4 jaar van onze relatie is alleen maar ellende geweest. En dit nummer is wel heel toepasselijk
Wij hadden een nummer van Metallica - Nothing Else Matters. Erg mooie tekst vonden we dat, en in onze smaak ^^ Onze gasten vonden het ook echt bij ons passen De rest van de avond hebben we een mix van onze muziek (lees metal etc) en alledaagse nummers gedraaid. Omdat we gasten hadden die het ene wel leuk vonden en het andere niet. Zo was er voor ieder wat. Was erg leuk om op dropkick murphys lekker gek te doen met onze vrienden
Wij hadden geen openingsdans, hebben ook een enorm verschillende muziek smaak. Maar toen mijn vader mij weg gaf hebben we Ilse de Lange gespeeld met Flying blind. Erg mooi vond en vind ik die
Huiboobee: Ik weet zeker dat moesten mijn vriend en ik trouwen er ook wel metal / hardcore (punk-metal variant wel te verstaan) zal gedraait worden brabootje: Ja hoor! hier ook nog geen trouw in zicht maar ik droom ook al hoor hihi
Wij hadden Sir Mix-a-Lot I like big butts. haha. Wij hadden deze openingsdans. nb. dit zijn wij niet! Een jaar na ons huwelijk werd er nog over onze openingsdans gepraat! Copy of Wedding Dance First As A Couple FUNNY Baby Got Back - YouTube
Wij hadden Bart en Sita I was made to love you en daarna nobody wants to be lonely van christina aguilera en ricky martin! Beide speciale nummers van ons in de tijd dat we nog Coca Cola verkering hadden op dansles, tussendoor is het 3 jaar uit geweest tussen ons. Wat ook speciaal was.... Het nummer you'll never walk alone! Al onze vrienden en familie stonden hand in hand om oms heen en wij dansten daar in het midden van! Mede zo bijzonder omdat al die mensen ons ook hebben bijgestaan in het verdriet om onze kindjes, en nu waren ze er allemaal op een heel mooi moment!
Wij hadden zelf: Pak maar mijn hand van Nick en Simon. We hadden een nare tijd achter de rug maar samen kunnen we alles aan, we hadden deze wel ingekort mijn man is niet zo'n danser Zelf vind ik het leuk om iets origineels te doen One Of The Best Wedding Dance Ever - YouTube Aan de andere kant dit wordt ook steeds vaker gedaan
Wij hadden Dire Straits - Romeo & Julliet als openingsdans Maar later werd 'mijn' liedje gedraaid Bon Jovi - Bed of Roses, en daar heb ik heerlijk op geschuifeld met mijn man.