zo heel af en toe zie ik het langskomen op fb. Advertenties om met zussen en/of vriendinnen trouwjurken te passen voor de lol. Ik heb er altijd van gedroomd om te trouwen maar helaas is het mij niet gegund. Helaas heb ik geen vriendinnen en geen contact met mijn zussen. Al enige tijd zit ik te dubben om hier een oproep te doen. Het is ook wel heel gek... Wie zou het leuk vinden om dit met een klein groepje te doen? Ik woon zelf in de regio Utrecht/Amsterdam maar vind als het zo uitkomt een stukje rijden niet erg
bedankt voor de tip! Ik zat er ook aan te denken maar aan de andere kant wil ik het zooooo graag dat ik er best een end voor wil rijden
Eh, dat wil je NU gaan doen? Het land is in gedeeltelijke lockdown en onnodig reizen en uitjes worden afgeraden. En jij wilt gaan afspreken met mensen die je niet kent om voor de lol jurken te gaan passen? Ik zou daar toch even mee wachten...
Ik ben al getrouwd en heb dus al een mooie passessie gehad. Ik kan me er dan ook niet zo veel van voorstellen dit voor de lol te doen. Het was zo bijzonder die beleving! Maar ik vraag me af of het wel leuk is met onbekenden eigenlijk. Volgens mij mis je dan juist dat stuk wat het bijzonder en gezellig maakt. Qua corona.....nu even niet doen, maar misschien was je dat ook niet van plan.
Ach; er is nog geen groepje - er is nog geen winkel. De voorpret hoort er ook bij hoor. Niet gelijk negatief. Nergens voor nodig.
Over een tijd kan het vast wel weer. Maar zo'n oproep op de avond dat er afgekondigd is dat het land in gedeeltelijke lockdown gaat vind ik apart. Maar goed, plannen maken voor betere tijden kan natuurlijk wel. Dit idd. Ik ben getrouwd en heb dus jurken gepast. Dit heb ik gedaan met mijn moeder, schoonmoeder en zus. Juist omdat je dat met mensen doet die je lief zijn en het het voor die ene speciale dag is is het zo bijzonder.
Ik vind het helemaal niet gek, hoor. Tuurlijk is de beleving pas compleet met je naasten als je ook echt gaat trouwen, maar als dat in jouw leven niet gaat gebeuren en het lijkt je geweldig om een keer trouwjurken te passen, waarom niet? Je bent vast niet de enige, die activiteiten bestaan niet voor niks. Ik hoop dat je het gaat doen uiteindelijk en een hele leuke tijd gaat hebben.