hoi dames.. wij hebben niet veel te besteden, maar we zijn al 3 jaar niet op vakantie geweest en zouden er graag een paar dagen tussenuit willen. gewoon in eigen land.. maar wat is nou echt goedkoop en leuk voor een kind van 1 jaar en 9 a 10 maanden? en natuurlijk ook voor papa en mama
in drenthe zit camping westerbergen, een 5sterren camping. wij zijn daar nu 2 keer geweest en zeker buiten het seizoen om echt goed te betalen, althans dat vonden wij. je hebt er verschillende accomodaties maar zal ff een paar voorbeelden geven. Bosbungalow 17-24 juni, 1 week 150 euro, 4 persoons. komen nog wel linnenkosten etc bij. stacaravna 17-24 juni, 1 week 130 euro, 4 persoons. het is maar net wat je wilt, maar wat je zou kunnen doen is de brochure opvragen. wij hebben het altijd goed gehad, lekker zwembad erbij, altijd goede service, binnenspeelplaats voor de kindjes a la jungle town. je zou natuurlijk ook kunnen kijken op vakantieveilingen of je iets leuks op de op kan tikken. misschien dat de andere meiden nog meer leuke adresjes weten, ben ook wel benieuwd! succes! joyce
wat je kan doen is vakantieveilingen.nl in de gaten houden daar hebben ze erg leuke last minutes in vakantieparken!! zit vaak een leuk zwembad e.d. bij misschien is dat wat>
@joyce1980 dankjewel! ik ga daar is even kijken.. vakantieveilingen kan ik ook wel kijken, maar dan moet je meteen betalen toch?
ik weet niet precies maar je kan even kijken op hun site of bellen, ik heb alleen last minutes geboekt en dan met creditcard betaald maar dat stond er dan ook vaak bij (bij de aanbieding) dus als je een belt met hun weet je zo alles (zijn ook best aardig vond ik dus het proberen waard)
@sunny1977 daar zat ik inderdaad ook al naar te kijken, in juni ofzo, september kan namelijk niet, want dat is een hele drukke maand.. en de campingtip die hierboven werd gegeven daar heb ik naar gekeken, en dat is echt niet veel geld.. maar met de borg en extra kosten (openbaar vervoer) kom ik toch al gauw op de 375.. dus andere tips zijn welkom!
@Joyce1980 ik wilde je even nogmaals bedanken! Wij gaan dit jaar waarschijnlijk in juni naar Westerbergen niet een week zoals gepland, maar een midweek, dat was toch een iets beter kostenplaatje maar ik heb er zin in! dus, nogmaals bedankt