Pff, ik zit in spanning en hoop dat iemand van jullie mij gerust kan stellen. Afgelopen vrijdag testte ik positief, zondag was de test mooi opgelopen. Vandaag testte ik weer, maar met minder geconcentreerde urine en nu is de test dus niet opgelopen. Is dit een teken dat het niet goed is gegaan, of kan de concentratie van de urine zoveel verschil maken? Morgen test is weer met goed geconcentreerde urine, maar ik merk dat ik mij flink zorgen maak...
Bij de een maakt t niks uit, en gaat t goed. Bij andere is t een teken dat t mis gaat. Kan er niks zinnigs over zeggen helaas!
Het zou best aan de concentratie vd urine kunnen liggen.. zou morgen gewoon nog eens met ochtend urine testen! Je had zulke duidelijke testen.. dat zit vast goed meis.
hey pietseltje.. De hele test is lichter.. ook de controlestreep. misschien dat die nog wat bij gaan kleuren..
Dank jullie wel voor de geruststellende woorden... Ik ga vanavond maar op tijd naar bed, niet te veel drinken en dan laat ik morgen nog weten hoe de test is gegaan. Het helpt mij echt dat jullie vertrouwen hebben; thanks!!!
sterkte morgen met testen. Ik zou juist niet veel drinken want dan kan je niet slapen en je moet vaak je bed uit
@ Diyaa haha, ze zegt ook: "Niet te veel drinken" Alleen staat "Niet te" op een andere regel dan "drinken". maar ik ben nu ook erg benieuwd!!
Hmz, ik weet het nog steeds niet hoor; zie onderstaande foto. Ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten. Gelukkig ben ik heeuul geduldig 😱😝
Ik wacht sowieso tot vrijdag of mss zaterdag met testen, maar weet iemand van jullie ook of de test dan al zou aflopen, mocht het niet goed zijn gegaan?
Ik vind ze er goed uitzien hoor! Mijne waren ook zo en m'n dochtertje is nu alweer bijna 5 maand Je zult zien dat ze nog wel duidelijker zullen worden. En antwoord op je andere vraag: volgens mij is het per persoon verschillend hoe het gaat mocht het mis gaan. Ik heb zelf ook een miskraam gehad. Sochtends nog een knaller van een test en een paar uur later begon ik te bloeden helaas. Maar lees hier ook wel eens dat de testen langzaam aflopen...
En misschien is nog een keer testen juist niet verstandig, maakt je alleen maar meer onzeker Misschien gewoon er vanuit gaan dat je zwanger bent en een afspraak maken bij de verloskundige, die zullen wel verder met je kijken
Bedankt allemaal voor 't meekijken en de felicitaties 😊 Jinx, dank je voor je reactie. Ja het is eigenlijk met alles zo he: wat voor de een geldt hoeft niet voor de ander te gelden. Geniet van je kleine meid; de tijd vliegt Een goede tip PandaBeertje, bij de zwangerschap van m'n dochter was ik veel relaxter. Had ik eigenlijk niet eens bedacht dat het ook mis zou kunnen gaan. Maar nu in onze omgeving flink wat nare verhalen en dat maakt me toch wat onzekerder... Mamavandrie; ook nog van harte met je zwangerschap! Voel je je goed?