Welke kinderwagen is mooi en goed?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door me1989, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik ben pas net zwanger en koop voorlopig nog niks, maar oriënteren is natuurlijk super leuk:)

Ik vind zelf Joolz mooi en Bugaboo (de Denim), maar veel meer wagens ken ik ook niet.

Ik heb een hyundai i10, dus hij moet daar wel in passen en verder natuurlijk lekker rijden. Maar hij moet ook mooi zijn.

Wie o wie?

2. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Wij hebben een mutsy 4 rider light weight gaat nu voor de 2e ronde en echt zeer tevreden over!

3. YYZHU

YYZHU Bekend lid

19 jun 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de joolz earth in elephant grey. Erg tevreden en stuurt zo licht. Met de banden eraf past het onderstel makkelijk in de achterbak.

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Superblij met mijn Joolz!
    Erg klein opvouwbaar, wielen hoeven er niet af wanneer ik hem in mijn auto met kleine kofferbak zet.
    En hij rijdt super. Dus wat mij betreft een aanrader.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Begin nog steeds verliefd op m'n bugaboo. We hebben de avenue special edition en blijf hem prachtig vinden. Kan ook klein opgevouwen worden, hij past prima in m'n mini.

6. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de Bugaboo; past mooi in onze peugeot 107, hoewel hij waarschijnlijk niet meer past als nummer 2 er is (nog even kijken of we de reiswieg ingeklapt bij het voeteneind achter kunnen zetten). Hele fijne wagen, rijdt heel soepel, heel makkelijk hier in de stad.
    Maar ga zeker eens proefrijden met verschillende merken, Prenatal heeft bv vaak zo'n oefenstukje.

7. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Tsjee, wat is mooi?
    Er is zoveel keuze....
    Ik keek mn ogen uit bij de winkel. Heel veel vielen er voor mij af.
    Ik vond de mutsy evo erg mooi, door zn vorm en zn wieken enzo.
    Vind de evo lekker licht en makkelijk en t onderstel makkelijk op te vouwen.
    Waar wiil je de wagen gaan gebruiken? De mutsy heeft bijv harde wielen, als ik bij t bos zou wonen had ik verder gekeken naar een wagen met luchtbanden ivm rijcomfort.
    Lekker proef gaan draaien in een winkel zou ik zeggen.

8. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    ik twijfel ook tussen de bugaboo en Joolz. Ik heb een Mini cooper en volgens mij moeten ze daar allebei wel inpassen. Ik denk dat Joolz net iets meer mijn voorkeur heeft.Het enige waar ik mee zit is dat ik het idee heb dat je met Joolz meer kracht moet geven met het inklappen. Ik heb hem de winkel geprobeerd en had daarna spierpijn van het inklappen. Herkent iemand dit?

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wij hebben ook de Joolz en moesten inderdaad behoorlijk kracht zetten. Het moet nog wat minder stroef worden en inmiddels gaat het beter. Als hij straks echt in gebruik is zal het wel snel beter worden denk ik.

10. YYZHU

YYZHU Bekend lid

19 jun 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt. Die van ons klapte ook er moeilijk in. Het makkelijkste is om de knoppen in te duwen en dan met je middel tegen de duwstang te duwen.

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb de Bugaboo gehad en is echt een super kinderwagen maar uit eigen ervaring (wat ik dus persoonlijk fijner vind) is dat je kindje hoger kan zitten bij de Joolz tov de Bugaboo. Vind de Joolz er ook mooi uitzien en stevig.

Als je een goedkopere kinderwagen wilt dan is een mutsy evo een aanrader. Velen die hem hier hebben. Ik persoonlijk vind hem niet wow maar sinds ik de Mutsy Evo Urban Nomad Edition heb gezien ben ik van mening geswitcht. Deze uitvoering is ook erg mooi.

12. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    ik heb de maxi cosi mura 4. valt denk ik niet in de categorie mooi, maar ik zou geen ander willen.

Deel Deze Pagina