Hallo Allemaal, Heb nu alle kleertjes gewassen en wil nu de boel gaan inrichten,maar wat leg je allemaal in je commode en wat doe je in de kast? Heb de neiging om alles in de commode te stoppen omdat je het dan binnen handbereik hebt,maar dat gaat natuurlijk nooit allemaal passen omdat je ook nog verzorgingsproducten hebt en luiers. Wie heeft er tips??!!! alvast bedankt
In mijn commode komen verzorgingsprodukten, wegwerpluiers, alle soorten doeken (omslagdoeken, hydrofielluiers, badcapes), rompertjes en waarschijnlijk de schone lakentjes, dekentjes en slaapzakjes onderin. In de kledingkast komt de rest van de kleding en mandjes met sokjes, mutsjes enzo. Ik kies gewoon de kleertjes uit voordat ik haar ga verzorgen, dan kan ik alles op de commode leggen. Maar wat je handig vindt, is misschien voor iedereen persoonlijk...
In de bovenste la van de commode heb ik twee mandjes staan, met verzorgingsproducten en luiers erin. Daarnaast heb ik de hydrofiele doeken liggen. In de tweede la ligt zijn beddengoed, spuugdoekjes, slabbetjes en omslagdoeken. De derde la is voor 'overige' spullen (voetenzak wandelwagen etc.) In zijn kast heb ik alle kleren gehangen/gelegd, en er staat een mand met mutsjes en sokken. Dit vind ik de meest handige indeling. Als ik hem in bad ga doen leg ik vooraf zijn kleertjes voor die dag klaar, en dan kan ik daarna bij de commode blijven, want daar zitten alle verzorgingsspullen en doeken in.
Oh maar dat heb ik ook vaak hoor... en dan gaan we inderdaad gezellig voor de kast staan, en laat ik hem 'kiezen'