ik zou graag de ervaringen van mensen lezen die een maxi cosi murra (3) hebben.mogen zowel positieve als negatieve reactie's zijn. en dan graag bij negatieve reactie's warom en of je nu een andere wagen hebt en zoja welke ben benieuwd
Wij hebben de Mura 3 en zijn er ontzettend blij mee! We hadden eerst een Quinny maar die vond ik niet fijn, deze hebben we met 6 maanden verkocht en een Mura teruggekocht. Wat een heerlijke wagen! Ik kan me niets bedenken dat ik er niet fijn aan vindt. Hoewel de voetenzak niet top is, maar volgens mij zijn er tegenwoordig ook andere voetenzakken.
Wij hebben een mura 3 en bevalt prima! De voetenzak is inderdaad niet zo heel fijn maar wij hebben een lodger bunker gekregen als kraamkado van onze zussen.
zo dat klinkt al heel goed. fijn om zo de reacties te lezen want je moet beslissen in een winkel en dat vind ik zo'n momentopname.
Wij hebben idd ook een bunker. Het is ook wel wat je zoekt in een wagen denk ik. Ik twijfelde tussen de Bugaboo en de Mura. Maar omdat wij veel in het bos wandelen ivm de hond wilden wij graag grote luchtbanden. En het feit dat de wandelwagenzitting echt plat kan (dus geen kuipzitting die je kantelt) vond ik een héél groot pluspunt. Veel beter voor het lichaampje als ze met een maand of 6 a 7 over gaan naar de wandelwagenzitting. In zo'n kuipje dat je kantelt blijven ze alsnog in 'zithouding' liggen.
wij twijfelen dus ook tussen de murra en bugaboo. zo wat ik in de winkel zag is het ook erg lastig om bij de bugaboo in de boodschappenmand te kunnen zolang je kindje nog in de bak ligt en aangezien ik naast een winkelcentrum woon doe ik al mijn boodschappen te voet. een driewieler spreekt ons ook meer aan. en mijn vriend vind de bak van de bugaboo erg lang. indedaag ook erg fijn dat je de zit helmaal kan kantelen en inderdaad niet alleen als kuip. we neigen steeds meer naar de murra
Een grote reiswieg zie ik persoonlijk alleen als een voordeel! Hoe langer ze erin kunnen hoe beter. Maar volgens mij verschilt dat niet heel veel tussen de Mura en de Bugaboo? Hebben beide een vrij grote reiswieg volgens mij.
wij hebben de maxi cosi mura 3 ook nog niet in gebruik maar vaak zat mee geoefend mijn vriend heeft er ook al een keer mee hardgelopen (om te kijken of dit lukt) ik vind het fijn dat je met alles wat erop kan makkelijk bij het mandje onder in kan dat de reiswieg niet zo laag zit (vind ik bij de bugaboo wel) dat de wandelwagenzitting 2kanten op kan ik heb nog geen nadeel gevonden aan de kinderwagen eigenlijk wat voor voetzakken hebben jullie erbij??
Ik heb een Mura (4 weliswaar, maar is goed vergelijkbaar) en vind het een topwagen. Lekker stevig en stabiel, rijdt soepel en is erg compact in te klappen.
Ja hoor, makkelijk. Maar ligt er natuurlijk ook aan watvoor auto je hebt. Wij hebben geen erg grote auto, leg het onderstel plat en dan het zitje doe ik in ligstand (dus dat hij helemaal recht is) en die past er dan zo bovenop.
ligt inderdaad aan de auto, ik rijd weleens met een ford focus daar past hij in zonder wiel af te halen op de manier die duchess beschrijft.
hier krijgen we hem ook gewoon in de auto zonder wielen af te halen dat hebben we meteen getest toen we hem hadden onderstel gaat behoorlijk plat en dan past het hier prima
Ik moet er 1 wiel afhalen, maar heb dan ook een Toyota Aygo, veel kleinere auto's zijn er niet, dus valt mij nog mee . De wielen klik je er overigens makkelijk af hoor, dat stelt niet zo veel voor.
Wij hebben de 4 wieler en zijn heel tevreden!! Zou niet anders willen. We hebben nu de tweede komt er een hele goedkope en oude phil en teds bij gekocht omdat de oudste dan 1,5 zal zijn. Maar ik vind het niets aan om de mura dan minder te gebruiken..! Wij krijgen 'm prima in onze renault megane. Ik zou het bij de winkel gewoon even uitproberen, ook in je auto. Je hoeft echt niet acuut te beslissen, je kunt gerust gaan en kijken en weg gaan en vervolgens terugkomen om je keuze te maken. Voordelen: grote reiswieg (tot ruim 7 maand gebruikt) luchtbanden allemaal grote banden zitje kan beide kanten op zitje kan bijna helemaal plat makkelijk inklapbaar vrij plat inklapbaar (mura 3 is wel groter door het grote 3e wiel) kan met én zonder zitje ingeklapt worden soepel hoge duwstang mooi..!! Eén nadeeltje: de voetenzak lijkt me vreselijk in gebruik en ik vind 'm persoonlijk ook erg lelijk. Wij gebruiken nu de lodger bunker. Geweldig!
Hij is trouwens ook behoorlijk "hufterproof" dat is ook wel erg fijn. Vorig jaar in de sneeuw was het ook heel goed te doen.