Wipstoel: welke heb jij?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hopsatee, 18 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Bij de eerste hadden we een goedkope wipstoel van topmark en ik vond het echt een onding! We gebruikten hem wel vaak en nu bij de tweede heb ik de verwachting dat dit wel weer zo zal zijn (al dan niet om andere redenen)

Er is echter zoveel keuze dat ik het niet precies weet. Ik weet wel dat hij makkelijk verplaatsbaar moet zijn in huis dus de Nuna leaf valt af. De babybjorn balance vraag ik me vanaf of hij makkelijk verplaatsbaar is.

Andere wipstoelen die mijn aandacht trekken zij de chiccos (welke?) of de McLaren met trilfunctie (dat werkte bij m'n huilbaby goed maar goed of dar nu een niet gaat zijn..)

Wie heeft wat en waarom?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Babybjorn is hier een topper. En perfect verplaatsbaar. Ik zou niet weten waarom niet?

3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Heb ook een baby bjorn. Ding weegt niets dus prima verplaatsbaar.

4. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Hier ook de baby Björn, heel tevreden mee!

5. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    BabyBjorn! Veel plezier mee gehad en lekker handig.

6. Ballon

Ballon Niet meer actief

Wij hebben er eentje van chicco, kan in de wipstoel stand en ook in een stand dat hij niet wipt. Hij is super makkelijk inklapbaar en ligt daardoor onder de box, ideaal!

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Wij hebben wipstoeltjes van Bloom. Erg tevreden over.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben de Bloom lounger, super tevreden over!

9. Hopsatee

Blom of baby Björn dus..ik ga ze beiden eens in het echt bekijken..

10. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wij hebben wel de nuna en zijn hier echt super blij mee. Je tilt hem heel makkelijk op om even te verplaatsen. Kunt het stoeltje op slot zetten zodat de onderkant niet alle kanten op gaat.
    En wat we vooral heel belangrijk vonden is dat hij tot 60 kilo belastbaar is.

11. Hopsatee

Hihi 60 kilo, kan ik hem zelf ook nog gebruiken haha.

Maar ik wil hem bijv ook mee naar de badkamer kunnen nemen is hij dan niet erg groot?

12. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    15 kg ;)

Neem hem ook mijn elke huis mee door, gaat juist prima mits je hem vast zet voor je gaat lopen. Anders gaat de leaf alle kanten op, ik vind hem heel erg fijn en alle ukken hier ook.

13. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    We hebben de nuna leaf staan en hadden voor dochter de Mamaroo vind ze beide echt heel fijn!

14. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Xadventure swing!

15. Annai

Annai Lid

24 jan 2017
    45
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Baby Björn! Echt wat een fantastisch ding. Makkelijk mee te nemen. Ons zoontje wordt 1 volgende week en we gebruiken hem nog dagelijks (hij heeft reflux, dus na zijn drinken even uitbuiken in de stoel). Makkelijk schoon te houden, hoes kan er makkelijk af en in de was!

Deel Deze Pagina