Bij de eerste hadden we een goedkope wipstoel van topmark en ik vond het echt een onding! We gebruikten hem wel vaak en nu bij de tweede heb ik de verwachting dat dit wel weer zo zal zijn (al dan niet om andere redenen) Er is echter zoveel keuze dat ik het niet precies weet. Ik weet wel dat hij makkelijk verplaatsbaar moet zijn in huis dus de Nuna leaf valt af. De babybjorn balance vraag ik me vanaf of hij makkelijk verplaatsbaar is. Andere wipstoelen die mijn aandacht trekken zij de chiccos (welke?) of de McLaren met trilfunctie (dat werkte bij m'n huilbaby goed maar goed of dar nu een niet gaat zijn..) Wie heeft wat en waarom?
Wij hebben er eentje van chicco, kan in de wipstoel stand en ook in een stand dat hij niet wipt. Hij is super makkelijk inklapbaar en ligt daardoor onder de box, ideaal!
Wij hebben wel de nuna en zijn hier echt super blij mee. Je tilt hem heel makkelijk op om even te verplaatsen. Kunt het stoeltje op slot zetten zodat de onderkant niet alle kanten op gaat. En wat we vooral heel belangrijk vonden is dat hij tot 60 kilo belastbaar is.
Hihi 60 kilo, kan ik hem zelf ook nog gebruiken haha. Maar ik wil hem bijv ook mee naar de badkamer kunnen nemen is hij dan niet erg groot?
15 kg Neem hem ook mijn elke huis mee door, gaat juist prima mits je hem vast zet voor je gaat lopen. Anders gaat de leaf alle kanten op, ik vind hem heel erg fijn en alle ukken hier ook.
Baby Björn! Echt wat een fantastisch ding. Makkelijk mee te nemen. Ons zoontje wordt 1 volgende week en we gebruiken hem nog dagelijks (hij heeft reflux, dus na zijn drinken even uitbuiken in de stoel). Makkelijk schoon te houden, hoes kan er makkelijk af en in de was!