Welke babyfoon heeft groot bereik (400 m)?

Discussie in 'Verzorging' gestart door koekwaus, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekwaus

koekwaus Actief lid

18 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ben zwanger van ons 2e kindje. We hebben een nieuwe babyfoon nodig omdat de huidige het alleen maar doet in de unit en dus niet meer meegenomen kan worden.
    Onze dochter gaat naar de peuterspeelzaal en over een jaar ook naar school (is toevallig in hetzelfde gebouw). Dit gebouw staat hemelsbreed ca. 325 meter van ons huis.

Nu lijkt het me handig om de baby te laten slapen voor die 10 minuutjes (of nog minder) om de oudste weg te brengen. Heb dan wel een goede babyfoon nodig die toch zeker wel 400 m bereik heeft.

Welke zijn dat? En als je het nog weet hoe duur?

Alvast dankjewel!

2. koekwaus

koekwaus Actief lid

18 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er helemaal niemand die hier ervaring mee heeft??

3. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Misschien een bebetel. Deze sluit je aan op de telefoon. Je wordt dus gebeld als er iets is. Die gebruikten wij ook voor zulke afstanden.

4. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Kindje alleen thuis laten :$
    Ik begrijp wel dat je het kind het liefst wil laten slapen, omdat je maar 325 meter verderop bent, maar het zou toch niet mijn keuze zijn.
    ( wat dat betreft ben ik waarschijnlijk een angsthaas haha )
    Ik zou dan echt bang zijn dat er iets gebeurd. Dat er brand op de babykamer uitbreekt ofzo, en je niet op tijd erbij bent. Ook al ben je maar 325 meter verderop, het is in mijn ogen niet veilig, ik moet er niet aan denken :$

5. Sanjuan

Sanjuan Lid

29 dec 2009
    55
    0
    0
    hoi hoi

ik begrijp jou situatie heeel goed ,ik zelf moet onze hond nog weleens uitlaten als mijn man savonds werkt. Ik ben toen op zoek gegaan naar een babyfion net een groot bereik zodat ik als mijn kind diep inslaap is voor -10min snel de hond kon uitlaten! Ik kan je nu alleen even niet aan helpn hoe mijn babyfoon van bereik van 3km heet , zodra ik thuis ben dan bericht ik je weer!!

6. Ik ben ook wel benieuwd met die van ons kunnen we nog geen 2 huizen verder op visite of hij valt al weg. Hetzelfde als ik aan het strijken ben in onze aanbouw achter, dan heeft hij ook geen bereik. Was nog wel een dure van Philips.

7. koekwaus

koekwaus Actief lid

18 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor alle reacties!

Nou ja, kindje alleen laten is ook niet wat ik graag doe. Ben ook best wel bezorgd en zo.
    Wie weet durf ik het uiteindelijk niet... Heb het bij mijn dochter héél af en toe gedaan, een keer of 2 of zo, dat ik even snel naar de winkel gerend ben voor een brood. Zonder babyfoon.

Maar ik ken wel meerdere moeders die hun kindje laten liggen, en geen idee of ze dan wel of niet een babyfoon hebben.

Ik ben ook aan het kijken of babydragen iets voor mij is, zodat ik ze een draagdoek mee kan nemen en ze tegen mij aan slaapt.

Ik heb natuurlijk ook een wandelwagen, maar ik vind dat best een onding, of beter gezegd hebben we een ongemakkelijk huis; geen plek om 'm zo ergens neer te zetten.

Dus wil ieg een goede babyfoon hebben.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
  9. koekwaus

koekwaus Actief lid

18 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    bosi333, dank voor de tip! Ik geloof echter dat deze uitverkocht is.... niet meer leverbaar helaas.

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
  11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij hebben deze: Cobra MT975C portofoonset Is van origine een portofoon, maar met babyfoonfunctie. Zijn zeer tevreden gebruikers geweest hihi. Nu heb ik een ip-camera waarmee ik zicht heb op het bedje, ook heel fijn!

Deel Deze Pagina