ja er zijn meerdere mensen die aanbiedingen hebben! ik zou zeggen houdt marktplaats in de gaten..dat kan je dus zoveel geld schelen! Ik ben uiteindelijk in Amsterdam terecht gekomen maar was zeker het ritje waard voor dat geld verschil! die actie is nu voorbij maar er komen regelmatig nieuwe op door heel het land! Maar inderdaad bij babydump ben je meer kwijt en die is ook al wat goedkoper..maar daar heb ik hem niet gehaald en die zit hier om de hoek wij hebben de flamingo slice wij weten dus ook dat het een meisje word en ja hij is echt fel roze! maar volgens mij zit op de reclame er ook een jongetje in maar dat zou dus niet mijn keuze zijn.. anders was ik denk ik niet voor de mura gegaan ja misschien nog de donker paarse ofzo..de rest zijn echt niet mjn kleuren!
nou ja als het over een week op de echo blijkt dat het echt zeker weten een meisje is dan gaan wij ook voor de flamingo en anders wordt het de grey! (en dan kies ik wel een leuke kleur voetenzak en maxicosi erbij )
Wij gaan denk ik ook voor de Mura. Ik heb nog 1 vraagje als het mag. Hoe groot is die wagenbak? Ligt het kind niet al snel met zijn voetjes tegen de achterkant aan?
De Mura heeft juist een van de grootste wagenbakken. Je kindje kan er dus lang in. Maar dat ligt natuurlijk ook aan hoe groot/ klein je kindje is.
Wij hebben afgelopen zaterdag ook de Mura 4 besteld ! Ik ben er zo ontzettend blij mee! Levertijd is 8 weken, dus da's ook vrij vlot vind ik. We hadden vanaf het begin al in ons hoofd dat we de flamingo slice wilden hebben, maar toen we eenmaal zaterdag 'voor het eggie' terug gingen naar de winkel, zijn we toch maar overgestapt op de 'veilige kleur' blueberry slice... We hebben de flamingo slice namelijk eventjes mee naar buiten genomen en daar was 'ie inderdaad wel errug roze hoor.... Jammer genoeg, want ik vind hem echt ontzettend mooi! Maar aangezien we niet weten of het een jongetje of een meisje is, hebben we toch maar besloten om voor safe te gaan en eerlijk is eerlijk, met deze kleur ben ik ook onwijs blij!
Yes, ik heb de wagen ook besteld. Wij hebben in Aken rond de 550 Euro betaald, incl voetenzak. (voor de 3 wieler dan wel)
Ik was bijna overtuigd van de mura 3 tot ik gisteren bedacht dat er bij de kinderwagen (niet de wieg) helemaal geen kap zit of vergis ik me nu? Ik kan me niet voorstellen dat een simpel parasolletje voldoende is om je kindje volledig tegen de zon te beschermen! Hoe lossen jullie dit op? Hoelanger ik er over nadenk, hoe meer ik geneigd ben om een andere (Pericles misschien) te nemen...
jawel deze zit er wel op hoor! Alleen op de foto's zie je hem altijd zonder deze kap maar zit er dus wel degelijk een bij. Makkelijk te bevestigen in natuurlijk 2 richtingen omdat het zitje dit ook kan.. En daarin zit heel netjes nog weggewerkte stof voor als ze gaan slapen dus dan hoeft dit er niet constant uit te hangen erg mooi detail Even in de winkel gaan kijken scheelt een hoop!
Als je even kijkt op maxi-cosi.nl dan kun je gelijk zien wat er allemaal bij zit hier alvast een foto waar je dus die kap op ziet!
He, dat instructiefilmpje is reuze handig! Kan je idd alles goed op zien! Verder hebben jullie natuurlijk gelijk, als ik goed zou gezocht hebben zou ik die kap ook wel gezien hebben alleen tonen de meeste foto's de mura zonder kap en in de winkel waar ik hem heb zien staan staat ie ook zonder kap... ik was toen nog maar 10 weken zwanger dus ben nog niet om meer uitleg gaan vragen Maar, ik ben nu wel gerustgesteld en ga hem toch in de winkel gaan uitproberen! Bedankt meiden!
Ik ben nu echt overtuigd.. Wij gaan dan wel voor de 3 wieler ( vonden we net wat lekkerder rijden). Ik vind het een leuke wagen, erg practisch, en wat ik ook erg prettig vind is dat je ze bijna niet ziet rijden. Ik zie overal alleen maar quinny's en die Stokke wagen.
Ik wilde ook een mura 4 wieler kopen maar toen ik hoorde dat het van de Quinny fabriek komt heb ik het niet gedaan. Heb zeer slechte ervaringen met de Buzz
Klopt maxi-cosi en quinny zijn van dezelfde dealer, dit kun je ook heel goed in de afwerking zien van de beide wandelwagens. Maar er zijn zoveel soorten dat je dit natuurlijk niet met 1 merk kan vergelijken.. Neem de Mutsy er zijn mensen die lopen er mee weg en mensen die het helemaal niets vinden...en die hebben ook ontzettend veel verschillende types! Ik vind het wel een prettig idee dat maxi-cosi natuurlijk een grote naam heeft, en met autostoelen al flink wat bewezen heeft dus. En het feit dat ie een award voor 2008 heeft gekregen doet er ook niet aan af
Wij hebben net ook een mura besteld, de driewieler Ik vond hem fijner lopen in de winkel dan de 4 wieler. Nog 10 weken wachten!
hoi, Misschien brutaal hoor.. maar ik heb de mura driewieler gezien en vond hem helemaal toppie! Gezien bij babydump, maar als ik het zo lees zijn de prijzen wel verschillend.. degene die hem heeft gekocht waar heb je hem gekocht en wat waren jullie kwijt?
Ik heb de 3 wieler bij baby dump vandaan, en was 787 kwijt. Dit is inclusief voetenzak, wagenbak en maxi cosi (je krijgt bij babydump een gratis autostoeltje twv 79, als je een maxi cosi wilt, krijg je dus 79 korting. Overigens als je hem bij babydump besteld, en je ziet hem tijdens je zwangerschap ergens anders nog goedkoper, dan krijg je dat verschil bij babydump terug.
Wij gaan niet meer voor de mura4. Veel te zwaar en aangezien we hoog wonen heb ik geen zin dat ding de trappen op te slepen...