Wie heeft er ervaringen met dit plankje? We willen hem achter de Stokke xplory doen. Onze dochter is 3 als die gebruikt word
Wij hebben hem, en het is ideaal. Zoontje in de Bugaboo en mijn middelste, als ze moe is, op het zitje.
Handig topic, we hebben een andere kinderwagen (maxi cosi mura 4) maar ik ben ook benieuwd naar ervaringen hiermee.
Wij hebben hem op de Maxi cosi Mura3. Bevalt ons echt supergoed! Gemakkelijk te bevestigen en gewoon ideaal. kleintjes vanaf ong. 18 maanden kunnen er prima op zitten en ook handig is dat er een soort beugeltje aanzit waar ze zich aan vast kunnen houden. Dat is vooral handig als je de ligbak op de wagen hebt. Als je de buggy erop hebt (naar je toegericht) kunnen ze zich daar ook goed aan vasthouden.
Wij hebben ook de kidsit op de bugaboo en hij bevalt prima. Ons dochtertje is net zo oud als jullie dochtertje (ook augustus '11) en zij vindt de kidsit echt prachtig. Je kan er op zitten, maar je kan het zitje er ook afhalen en dan kan je staan. Staand kan ze nog een beetje over de wandelwagenbak heenkijken, dus dat vindt ze vaak leuker. Wat ik wel een nadeel vind van de kidsit is dat hij achter de wagen uitsteekt. Je moet dus erg lange armen hebben om de duwstang nog goed vast te kunnen houden. In de praktijk loop ik dus vaak schuin naast de kinderwagen als de kidsit er op zit. Dat loopt wat minder handig. Voor korte stukken geen probleem, maar voor langere stukken lopen vind ik dat wel echt irritant.
Jaaa ! Hebben m nu 2,5 week in gebruik en zoon vindt m helemaal te gek haha. En super handig. Enige minpuntje is dat wij niet er recht achter kunnen lopen dus er schuin naast lopen.. Maar als we echt ver weg gaan gaan we toch met kinderwagen + buggy..
Wij hebben de kidsit en een maxicosi mura4 en ik vind de kidsit echt fantastisch!! Mijn oudste was 21 maanden toen hij grote broer werd. Hij liep grote stukken zelf tot hij moe werd of ondeugend deed, dan ging hij op het stoeltje. Hij zat er graag op en ook heel netjes. Toen de nu middelste in het zitgedeelte ging was het helemaal fantastisch, ze keken elkaar aan en hadden altijd grote pret!! Ook de middelste zit graag op het stoeltje, ben er weer heel blij mee. nog nooit problemen mee gehad.