Ik ben op zoek naar hoeslakens voor een ovaal matras, maat 45x95. Heb al elders gelezen dat men hoezen van waskussen gebruikt maar dat is te klein. Een hoeslaken voor ledikant is weer te groot en sluit echt niet mooi aan. Iemand tips?
Ik had in de wieg een ovaal matras, maar heb gewoon een normaal molton en hoeslaken voor een wiegje gebruikt. Ik vouwde het er gewoon strak onder het matrasje.
Aankleed kussen hoes van jolein hoeken er onder vouwen. Die heb ik gebruikt voor mijn stokke wieg en de originele stokke hoeslakens, de moltons heeft mijn moeder na gemaakt van het stokke hoeslaken . Nu uitgebouwde versie met gewone rechthoekige ledikant hoeslakens, mijn moeder wou niet weer aan de slag was wel rot werk zei ze en stokke is aardig prijzig
Andere wieg? Nee geintje natuurlijk (alhoewel, als je niets kunt vinden toch het overwegen waard?). Maar waar heb je de wieg gekocht? Hebben zij geen matrashoezen?
Ik had ook een ovaal matras en kocht hoeslakens in de maat die t dichtsbij kwam. Dus gewoon rechthoekige, paste er prima om en zag er echt niet raar uit
Heb even via google gekeken en kwam deze site tegen. Misschien heb je er wat aan Mama i - Eco voor kids / Cotonea Hoeslaken voor wieg (40x90 cm - 45x95 cm) - ecru