Zijn er hier ervaringen met een meerijdplankje bij een Maxi cosi Mura 4? Ik ben op zoek naar een plankje (of een ander handig iets), waar mijn zoontje van 2 straks gebruik van kan maken als de baby er is (ook in combinatie met de reiswieg). De kid sit lijkt me handig, maar ik heb ook een plankje gezien van Maxi cosi zelf.
Ik heb op de mura een buggy board, gaat heel goed Tenminste hij past goed, alleen zoontje gaat er nog vandoor hahaha Zijn neefje heeft er wel op gezeten en ruimte genoeg om te zitten of te staan! Makkelijk erop en eraf te klikken!
Hier ook de kidsit op de mura 4 en daar maak ik nog elke dag gebruik van, wat een goede koop is dat geweest! Zoontje was bijna 2 toen dochtertje werd geboren en ik heb erg getwijfeld over een duowagen of meerijdplankje. Gekozen voor het laatste en dat gaat prima! Zoontje blijft er goed op zitten en kan zich goed vasthouden aan de wagenbak. Aanrader!
Het dochtertje van mijn collega (2 jaar) zit er altijd op als ze weggaan met de kinderwagen, lijkt wel handig