Doopsuiker aankleding

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sokev, Mar 12, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sokev

Sokev Lid

May 28, 2016
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal
    Voor ons eerste meisje hadden wij een levensboom met diertjes, handpopjes en allerhande gekocht om zo een goed doel te steunen. Aan die doosjes hadden we dan kleine kleefstripzakjes met zachte gummen aan gehangen. Sticker met de naam op het zakje en voila :)

Nu ben ik opnieuw zwanger van een meisje en had ik opnieuw een goed doel willen steunen en had ik gedacht aan WNF. Ik zie dat ze sleutelhangers en kleine knuffels hebben en had gedacht om deze aan te kopen en ze in een vintage koffer te etaleren. Maar nu vraag ik me af wat ik kan doen voor snoepje? Terug een klein zakje aanhangen wil ik niet doen, ik wil es iets anders. Maar wat dan? Zo van die pvc ballen met snoep in en een koordje rond de knuffel of de sleutelhanger?

Graag jullie ideeën...
    Oh ja, we horen graag Zoë als naam en hadden dus ook gedacht aan een kaartje met zoo-dieren op...om het wat grappig in te kleden :)

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Je kan ook gewoon zo'n kraft-zakje of doosje vullen met snoepjes en dan met een mini-wasknijper zo'n sleutelhamger of zo eraan hangen.
    Leuke sticker laten drukken met de naam erop en klaar :)

Share This Page