ervaringen menopur en pregnyl

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Yen, Dec 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yen

Yen Lid

Aug 7, 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

30 december mag ik menopur en pregnyl ophalen en beginnen we met eerste ronde voor IUI.
    Wij zijn beide gezond maar na 2 jaar nog niet zwanger.
    Ik zou graag willen weten of je van de hormonen ook emotioneler wordt o.i.d.
    Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig...
    Als ik het goed heb begrepen moet ik op mijn eerste ongesteldheidsdag bellen, krijg ik na een paar dagen een echo en moet dan met de hormonen beginnen. Het wordt nog uitgelegd maar in ieder geval in eigen cyclus met lichte stimulatie

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik gebruik ook menopur en pregnyl in me iui behandeling. Op dag 1 bel je idd. het zh. Dan wordt er op dag 3 een uitgangsecho gepland, als alles er goed uitziet begin je met je 1e menopur injectie. Ik moet dan altijd op dag 8 terug voor een echo. Ik heb korte cyclussen en vaak op dag 11 al de inseminatie, ook meestal 2 dominante eitjes. Ik heb van de menopur geen bijwerkingen maar pregnyl is een zwangerschapshormoon wat je inspuit en daar heb ik meestal wel last van. Iedereen reageert anders. Heel veel succes, hoop dat je snel zwanger bent.

3. Yen

Yen Lid

Aug 7, 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    'Gelukkig', ik zie dat je bloed onderzoek krijgt. Succes ermee! Dank voor je antwoord ik hoop dat ze iets kunnen vinden en er iets aan doen.

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Inderdaad op dag 1 bel je, op dag 3 uitgangsecho en als die goed is (vorige ronde had ik 3 cystes door de menopur van de ronde daarvoor dus mocht ik niet spuiten) dan kun je die dag gelijk spuiten

Ik moest altijd op dag 10 terugkomen maar deze ronde op dag 8 al omdat ik telkens bijna overstimulatie heb.

Ik heb geen last van Menopur. Ik had wel heel veel last van Clomid, veel bijwerkingen terwijl het niet eens werkte voor mij!
    Of ik ook last van Pregnyl heb weet ik niet.
    ik heb vorige ronde Pregnyl mogen spuiten maar dat was ook tevens onze eerste poging in anderhalf jaar dus ook mijn eerste aftel weken.
    Dus wat ik in die weken kon wijten aan Pregnyl weet ik niet haha.

Succes!

Share This Page