Wanneer stopt decapeptyl / Gonal F ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door silvana81, 27 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hi,

ff een vraagje wanneer stop je met de decapeptyl en de Gonal F?

Vandaag de eerste follikelmeting gehad.
    Ik heb maandag de 2de follikelmeting maar voor die dag is op mijn kaart geen decapeptyl en gonal F vermeld kan dit kloppen?

Punctie wordt geschat op Woensdag

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    gonal-f en deca spuit je de dag voor de pregnyl voor het laatst.

welk tijdstip spuit je? ik spoot rond 19 uur ivm de follikelmetingen eerder op de dag.
    zo kon er nog besloten worden of ik die dag nog gonal of de pregnyl moest zetten.

hoeveel eitjes/grootte had je vandaag??

3. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik moest sochtens deca spuiten en dan de gonal mee voor na de FM.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan zijn dat je maandagavond de Pregnyl moet spuiten ter voorbereiding op de punctie. Dan spuit je vaak geen Deca en Gonal F/Puregon meer.

Spuit je 's ochtends of 's avonds? Als je 's ochtends spuit, dan zou ik even overleggen. Vaak wordt die nog wel gezet op de dag van de meting. Spuit je 's avonds, dan hoeft het meestal niet meer als de punctie gepland staat.

5. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Idd. Ik moest savonds pregnyl zetten, sochtendsvroeg wel deca zetten die dag, maar geen gonal meer. Dan een dag helemaal niets en dan de punctie de dag erna.

6. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Bedankt voor jullie reactie´s.

Ik prik s´morgens,......denk dat ik anders morgen maar even bel en anders neem ik beide prikken wel mee maandag kan ik altijd daar nog prikken.

Ik weet niet precies hoeveel er nu zijn aangezien mijn rechter verstopt zit en ik meer bezig was met goed op me buik drukken zodat ie te voorschijn komt dan tellen, maar ik hoorde wel dat ze tevreden was en dat de meeste rond de 13 a 15 zijn

Deel Deze Pagina