Ervaring of advies graag... Alles versneld door hormonen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door truus81, 2 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Hoi meiden
    Al jaren een keurige cyclus van 28-30 dgn maar nu 2de maand met hormonen iui. Menopur75. Ipv meer eitjes valt mijn eisprong nu een stuk vroeger op dag 10. En nu ook al weer ongesteld 11dgn na pregnyl en dus 9 na inseminatie.... Vorige keer was ik nagenoeg niet ongesteld. Ik begrijp dat alles veranderd maar ipv optimaliseren heb ik het idee dat alles dus nadelig wordt beïnvloed..? Herkenbaar of tips? Heb iig vrijdag een uitgangsecho "geeist"

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Het kan zijn dat je lichaam er even aan moet wennen, dan kan je lutuale fase eerst ook kort zijn.

Soms blijft deze helaas kort zoals bij mij, daarvoor kreeg ik utrogestan voorgeschreven.

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ha meid, ja herkenbaar hoor! Moet zeggen dat het wel per maand verschilt, maar over het algemeen korter! Volgens mij maakt de dag van de eisprong helemaal niets uit, als de follikels maar rijp zijn! Echter je lf-periode natuurlijk wel! 9 dagen na inseminatie lijkt mij wat kort, maar herinner me dat mijn gyn toen zei dat ik niet moest schrikken als ik 10 dagen na inseminatie ongi zou worden! Dus of dat dan toch verschil uitmaakt in een gestimuleerde cyclus?! Ik ben afegelopen ronde echter met utrogestan begonnen ivm veel bruinverlies! Dit was mijn allereerste ronde dat ik overtijd was (utro houdt namelijk je menstruatie tegen)! Door testen wist ik wel al niet zwanger te zijn! Misschien dat utro ook jou lf-periode kan verlengen?
    Wat zegt je eigen gyn er eigenlijk over?

4. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Dank dames voor het delen. Die willen ophogen maar ook nu minimaal ongesteld dus wil vrijdag eerst n uitgangsecho, voordat ik doorga. De menstruaties zijn ook minimaal en te vroeg. Heb ik echt nog nooit gehad. Dan maar in n natuurlijke cyclus hoop ik

Deel Deze Pagina